Gå til innhold

hvor ofte har dere sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor ofte har dere sex med samboer eller ektefeller?og hvor lenge har dere vært sammen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er forferdelig å si at vi har sex kanskje en gang i mnd!!!! Har vært sammen i snart 6 år. Det er altfor lite og jeg lurer på om det er andre som har like lite sex. Det er jeg som aldri vil lengre. Hvordan kan det bli bedre?

Skrevet

Vi har vert sammen i litt over 5 år.

Og de varieir jo veldig da, men kan 1-2 ganger om dagen til 3-4 ganger i uka. de er veldig sjelden vi ikke har sex på en uke.

men vi er nå kommet inn i en god periode med mye sex. tok oss en prat om hva den andre ønsket å endre på, og hva den andre kunne gjøre for at de skulle bli bedre.. =)

Skrevet

vi har vært sammen i snart 6,5 år og vi hadde sex hver dag,kanskje 2 ganger til dagen for inntil 2 uker siden.Da ble det for mye for meg som ikke har sex lyst i det hele tatt.Så nå er det 2 hver dag,da må han vente på noe godt og jeg har fått mer lyst på sex:)

• 1 måned senere...
Skrevet

1 gang i uka, tenker jeg.

Men, nå har jeg null sexlyst da.. er gravid i uke 30 og kribler knapt nok der nede..:( Sånn var det sist også, og da gikk det heldigvis over)

Vil heller kose med vibratoeren i dusjen eller bare ha mannen til å kose med meg uten selve samleiet. Bruker glidemiddel, men det er ikke noe særlig å få han inni meg ..

Heldigvis forstår han meg, selv om jeg ikke har sagt det akkurat sånn.

Sier at lysta ikke er på topp for tiden, og at jeg tar initiativ om jeg vil ha sex.

Selv om jeg liker best at det er andre veien :) ( han som tar initiativ)

Men vi er flinke til å dusje sammen, eller bare kose med hverandre i armkroken i senga om kvelden :)

Skrevet

Vi har forresten vært sammen i litt over 6 år og gift i 7 mndr :)

( Anonym 21.09)

Skrevet

vi har ikke vært sammen så lenge, et halvt års tid, men har sex hver dag når vi er sammen. jeg jobber turnus, og er borte 3-4 døgn om gangen, så da blir det selvfølgelig ikke noe på meg:)

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi har sex ca 2 (3)ganger i uken. Vært sammen i 13 år.

Skrevet

Vi har vært sammen i 11 år og har vel sex 1 gang hver 3 mnd. Jeg tror ærlig talt min gifte søte mann kommer til å forlate meg fordi jeg har så dårlig sex lyst. De siste årene etter vi fikk 2 barn så har jeg ikke hatt lyst på sex. Jeg elsker mannen min og vet han er min rette men jeg kan ikke tvinge meg til å ha masse sex bare for å ha det. Noen tips for å unngå å miste mannen min ?

• 2 uker senere...
Skrevet

Har vært sammen i 10 år og vi har sex 1-2 ganger for uken...

Skrevet

Vi har vel sex 1 gang i mnd, kanskje 1 gang hver 2 mnd. Vi har vært gift nå i 12 år. Og jeg er drita lei av lite sex. Vet jeg kan få det av mange andre og fortsetter det sånn så bryr jeg meg ikke lenger. Sex er viktig selv for oss jenter, så tør ikke tenke på hva en gutt hadde gjort i min situasjon. Har hørt de ikke klarer seg 1 mnd uten sex eingang.

Skrevet

Har vært sammen i 8 år og har i bestefall sex 1-2 ganger i året. Faktisk er det så sjelden at de få gangene vi har sex blir den dårligere og dårligere. Litt trist, men på den andre siden så er det mye annet man kan bruke tida si på bare man klarer å tenke på noe annet enn sex.

Skrevet

3 år og har barn på et år.

Vi har sex ca 3 ganger i uka...noen ganger mer, noen ganger mindre.

Passer på at det aldri blir pliktsex. Prøver å gjøre hverdagen spennende :D

Skrevet

Er helt utrolig at du har en mann. Jeg vedde mye på at din mann er utro mot deg. 2 ganger i året er ikke noe en gutt hadde funnet seg i.

Skrevet

Jeg har ikke mann. Jeg er mann. Og jeg er ikke utro (hverken mot min kone eller meg selv). Men jeg skal innrømme at jeg har gått noen runder med meg selv for å finne ut hvordan jeg skulle takle situasjonen og det endrer jo endel på kjemien i forholdet.

Dårlig sex en sjelden gang i blant er bare frustrerende. Da er det bedre å glemme hele greia og heller overraske partneren (og seg selv) de få gangene lidenskapen og begjæret stikker innom på en lyn-visitt.

• 4 uker senere...
Skrevet

vel, har ny kjæreste nå jeg da, så vi har sex så ofte vi ser hverandre, blir vel en 2-4 runder de 7-8 timene han er hos meg:) sånn er det å være nyforelska, nyte det så lenge det varer kansje...men vi har åpen fantastisk sex så tror det vil vare lenge

Skrevet

Vi har 2 unger, jeg har ingen sexlyst, men etter jeg tvang meg selv til å ha sex er jeg blitt nymfoman hihi;) nå er det 1-2 ganger hver eneste dag! Så har man ikke sexlyst så bare start og ha sex.. det hjelper!

Skrevet

Vert i lag litt over 6 år. Har 4 barn. Sexlivet har vert litt opp og ned etter 4.mann kom. Alt fra 1-3 ganger i uken til å vere "avholds" i 1-2 uker.

I forrige uke merket vi at lysten begynte å komme tilbake for fult. Da hadde vi sex 5 ganger....utrolig hva litt søvn gjør:-))

• 1 måned senere...
Skrevet

Ca hver dag, som oftest et par ganger til dagen;) men skal prøve å kutte litt ned for føler det blir litt mye iblandt. og altfor lite søvn

• 1 måned senere...
Skrevet

En gang i uka sånn ca, kanskje to hvis han er heldig, hehe:) Har ikke den ekstreme sexlysten etter at jeg fødte, og føler meg annerledes nedentil liksom.. Vi har vært sammen i 7 år. Men savner litt den skikkelige pirringa man har i begynnelsen av et forhold hvor man bare blir spinnkåt og puler som kaniner:P Den har vi hatt en gang etter fødselen, og det var DEILIG!! Ellers er man trøtt og sliten etter en dag på jobb, rydding og unger.. Han kunne hatt hver dag, men ikke jeg.

Skrevet

Hei

vi har vært sammen i 1,5 år ca. Vi har sex minimum 1 gang til dagen.

Sexen for oss er utrolig viktig, og vi nyter hverandre som partnere.

Skrevet

8 år sammen, 2 barn, sex hver eller annnhver dag!!!!!!!!! Og slik har vi hatt det i 8 år:) I begynnelsen var det flere ganger daglig, inntil vi fikk barn. Jeg har heldigvis lyst hele tiden, helt på linje m mannen min:) I svangerskapene har jeg tatt helt av og villet hele tiden. Synes det høres dødstrist ut å ha sex en gang i måneden- eller året for den saks skyld. Tror folk bær begynne med å vekke lysten hos seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...