2 prinsesser og 1 prins... Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Følte dere at det var tvillinger på vei eller kom dette som en overaskelse? Noen merkelige symptomer? Hvordan er sjansen for å få tvillinger når det ikke er det i familien? Kan legen kjenne om det er livmora som har vokst eller om det bare er flesk? Jeg har blitt så stor rundt magen. Er bare 8+4 og har vokst radig. har en vanvittig matlyst så det kan jo og være grunnen. men er liksom bare rundt magen. Puppene er og blitt dobbelt så store. Ble ikke d før slutten sist. Og er vanvittig mye mer trøttere. sover kjempe lite på natta, men er ikke så kvalm som sist, men er kvalm hele dagen. Ha en FIN søndag
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Hei! Følte jeg hadde tvillinger i magen her ja - så når legen sa på siste UL at han trodde det var tvillinger - kom det ikke som noen sjokk! Han sa at de ligger så tett sammen, og han kunne ikke bekrefte det 100% helt sikkert, men han trodde det - skal tilbake om 1 uke til ny UL den 05 mars for å få bekreftelse på om det er tvillinger eller ikke og om det går bra med evt begge to! Har ingen tvillinger i familien (min oldemor var visstnok tvilling) men det er så langt tilbake så det teller nok ikke. Fikk symptomer 1 uke før forventet menstruasjon, testet positivt 6 dager før IKM. Har vært skikkelig dårlig i dette svangerskapet i forhold til forrige gang i 05/06, kaster opp og er veldig kvalm, supertrøtt og uvel, er sulten, men ingen matlyst. Begynte å få mage når jeg var 6 uker på vei, altså 5+ I dag er jeg 9+2 =) Ha en strålende fin mandag!!!
Perledykkeren Skrevet 23. februar 2009 #3 Skrevet 23. februar 2009 Jepp Har svart på tvillingsiden jeg
misscelia Skrevet 28. februar 2009 #4 Skrevet 28. februar 2009 får man tideligere symptomer med tvillinger? da jeg dro til legen hadde jeg allerede ømme bryster ett par uker, sykelig trang til kokesjokolade, som jeg ikke liker og legen sa 2-3 uker, pappa er tvilling, jeg er 35 og har 2 barn fra før, testet positivt 1 1/2 uker før ventet mens
Molait Skrevet 1. mars 2009 #5 Skrevet 1. mars 2009 Skjønte ikke en dritt og jeg hadde 3. Nå var ikke jeg så opptatt av tegn heller da. Var sykt mye trøttere og utslitt, det kan jeg si. Ellers fantes jeg ikke kvalm, ingen rare eller økte lyster. Blitt mer sulten, men det kan man like gjerne bli med en. Joda magen har blitt grådig stor. Har to barn fra før så tenkte jaja, nå gikk det da veldig fort. Siste uka har det jo ekspolodert. Ser det ut som. Magen altså. Kan IKKE skjules, uten i stoore hettegensere. Fikk mensen da jeg skulle, men bare to dager og kom lite. Testet derfor etter ikm. Puppene har vært veldig ømme, men det var de med førstemann og. Mistet nå den tredje, var da jeg fikk vite det var to der. Ja er 10+4 nå, bare visst om det i 4 dager.
firren Skrevet 1. mars 2009 #6 Skrevet 1. mars 2009 Jeg har også kanskje tvillinger på gang. Skal til "finopptelling" på fredag, så vet ikke om begge vil leve videre. Er bare 6+5 nå, så med en liten blødning jeg har hatt, så er det veldig spennende. Har ingen fra før, men pga alder og Pergo, og at det er tvillinger i familien fra før, så slo det vel til for meg...:-) Håper bare at de begge vil fortsette å bo hos meg fram til oktober.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå