♥♥ M ♥♥ Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 http://ad.nushape.no/annonse3/vg/2235?A Virker såå profesjonellt. Men tviler det virker..
Solskinnsjenta Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 En slankekur helt uten mosjon og kostholdsendring er dessverre dømt til å mislykkes i det lange løp. Du vil kanskje gå ned i vekt så lenge du går på disse pillene, men når du slutter med dem og er tilbake på 'bare' ditt gamle kosthold og aktivitetsnivå, så vil vekten stige igjen... Mye bedre å begynne å trene litt!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 allt av slankevidundere tror jeg er en lattlig dårlig ide
The Princess Skrevet 26. februar 2009 #4 Skrevet 26. februar 2009 Jeg går på de og de funker bra de. Men jeg spiser mye salat, frukt og grønnsaker fra før og, så jeg tviler på om jeg går opp igjen. Jeg er overvektig men har gått ned snart 15 kilo siden jeg startet på dem nå.Og med mitt kosthold så er det jo ingenting som sier at jeg skal legge så voldsomt på meg igjen. Jeg spiser fisk 4 dager i uken og.
*synne* Skrevet 26. februar 2009 #5 Skrevet 26. februar 2009 Jøss...hvordan funker de da? Lenge du har gått på de? Grattis med 15 kilo!! Jeg har gått ned nesten 10 =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå