med nr 3 i magen Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 hei! jeg var på ordinæultralyd på fredag. men beibin lå så vnskelig til at hun ikke fikk sett hjerte godt nok, å ville ha meg tilbake om 14 dager. tror dere det er bare det? eller kanskje så hun noe som ikke stemte? begynte bare plutselig å tenke på det...guud så bekymra man er som gravid =p tar gjerne imot alle slags svar, både positive å negative
Ooops I did it AGAIN Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Jeg tror hun hadde vært så ærlig at dersom noe hadde vært "feil" ville hun sagt det.. Ikke alltid de har tid til å holde på så lenge at de får sett skikkelig hos babyer som ligger vanskelig til.. Kanskje hun ikke har så mye erfaring?
imoen Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 Hadde hun mistenkt at noe var galt fatt, ville hun ikke bedt deg vente to uker, ei heller ville hun løyet om noe alvorlig. Det er stikk i strid med alle etiske retningslinjer og moralsk kodeks helsepersonell jobber etter. Mistenker man noe alvorlig, skal det tas fort, og man skal være ærlig med de kommende foreldrene om det, dog ikke formidle budskapet på den mest brutale måten. Så du må nesten bare stole på henne. Babyen lå vanskelig til. Da er det jo bare fint at du får komme tilbake enda en gang, slik at hjertet blir sjekket. Om ikke annet får du nå en ny mulighet til å hilse på babyen i magen. Er ikke det koselig?
Kine71 Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 Heisann! Hadde det vært noe alvorlig hadde hun helt sikkert fått noen andre til å sjekket også, ikke bedt deg komme tilbake om 14 dager! Men skjønner bekymringen, man tenker da så utrolig mange rare tanker for tiden:0)
Sofapute Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 hvis jeg var deg så ville jeg ringt sykehuset og fått prata med hun som utførste ultrlyden på deg. Er greit å få et ordentlig svar på det man lurer på. De er nok vante med at gravide er bekymra
Juni prinsesse Skrevet 22. februar 2009 #6 Skrevet 22. februar 2009 Jeg fikk samme beskjeden, bare det gjaldt svelging av fostervann og magesekken... Det var en forferdelig uke å gå og vente, men det første jordmor sa da vi var tilbake var; Se her ja, dette fungerer jo helt utmerket ) Det var bare rett og slett litt feil timing første gangen )
Elviraen Skrevet 22. februar 2009 #7 Skrevet 22. februar 2009 Vi opplevde AKKURAT det samme med hjerte, hun sa at hun ikke så alle fire hjerteklaffene så tydelig som hun ville fordi baby lå vanskelig til, de måtte på en måte gjennom ribben....skulle komme tilbake om 14 dager for å se om den hadde flytta på seg....hun sa vi ikke måtte om vi ikke ville, for hun så klaffene når bilde var i bevegelse, men når hun skulle ta stillbilde ble de uklare, hun sa det var ren rutine, men selvfølgelig ville vi tilbake!! Jeg stusset aldri på om det var noe mer, hadde de sett noe de lurte på hva var eller så unormalt ut hadde de ikke bedt oss om å komme 14 dager etter!! Da vi var tilbake lå hun fortsatt vanskelig til,men godt nok til å fp tatt de nødvendige bildene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå