Gå til innhold

Kan jeg ringe legevakta?? Hjelp..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var akkurat på do og det kom litt blod på papiret. Det var heelt lyst blod. Jeg er bare 6 uker på vei. Hvis jeg ringer legevakta, er det noe de kan gjøre for å sjekke at alt er bra? Eller er det for tidlig?? :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Legevakten der ejg bor er alltid veldig hyggelige å snakke med, det skader ikke å ringe å spørre. Kanskje de kan berolige deg litt.

Krysser fingrene for at alt går bra for deg

Skrevet

Synes du kan vente litt og se hvordan det går.

Blir det mere blod, eller du får smerter kan du ringe.

Lykke til :)

Skrevet

Legevakten her i Bergen er rimelig kjipe når det kommer til slikt, de gir en streng beskjed at det ikke er noooe de kan gjøre etc.... Det jeg ville gjort er å prøve å ta det rolig, og ring legen din på mandag for å få en sjekk.

Blødninger er veldig normalt i et svangerskap, så om du bare blør litt, så er det som oftest ikke noen fare... :)

Krysser fingrene for at du treffer på koselige folk når du ringer etter hjelp,vennen... Og selvsagt for at alt står bra til :)

Skrevet

Synes også du kan vente..... Siden du "bare" er 6 uker på vei, er det veldig lite de kan gjøre om det viser seg å være en SA.... Trenger jo ikke være noe heller....mange som har det som deg så tidlig! Krysser fingrene for deg!!!

Skrevet

Ringte legevakta, de sa at jeg skulle ta det med ro i dag. Damen på telefonen var veldig koslig og sa at det bare kunne være en rift eller et sprengt blodkar. Jeg har ikke blødd noe mer enn da jeg var på do istad. Så jeg får satse på at dette går bra, hvis ikke så måtte jeg ringe fastlegen min i morgen.

Skrevet

Åh,godt å høre, so far so good . Det går jo som aller oftest bra må du huske :)

Veldig fint at du traff på en sympatisk søster, det har så mye å si!

Skrevet

Hun sa også at de som mister ofte pleier å få vondt. Og jeg har ikke vondt. Håper den sitter veeeldig godt fast inni der :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...