Gå til innhold

Konstant kvalm jeg =( Noen som vet ???????????????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff nå er jeg sååå sinnsykt lei... Er kvalm hele tiden og ingenting jeg gjør får det til å gå over.. Er i uke 39 nå, men orker ikke dette så mye lenger ass.. Har til tidel også hatt en feber følelse, men tror ikke jeg har hatt feber da.. Og ingen andre rundt meg er syke så tviler på omgangssyken... 5 dagen nå med kvalme og oppkast, slitsomt...

Noen som vet om det kn være farlig??? Tenker på svangerskapsforgiftning jeg.. Uff, blæh... ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har vært kvalm noen dager selv,men er bedre idag,,,, jeg blir kvalm når ungen beveger seg og føler alt blir trykka opp i halsen,,, igår hadde jeg sinnsyk hodepine og litt prikking foran øya trodde det var sv.skaps forgif men smertene gikk bort med paracet og det skal vistnok ikke hjelpe om det er svskap fg.

Skrevet

Er så dritt å være kvalm altså.. En ting er å ha vondt i bekkenet eller noe, men å være kvalm er for meg verst ass... Har i tillegg masse vann i kroppen så føler jeg må følge ekstra godt med.. Må ærlig innrømme at jeg gleder meg til å bli normal igjen ja..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...