søte lille:) Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Hei:) Jeg er på 3 pp og har drukket grape juice og salvie te.Trodde jeg skulle ha el nå i morgen(mandag) men fant ut at det ikke er før om kanskje 5-6 dager.Har akkuratt denne pp begynt på el test for å kartlegge el,å begynnte på eltesten 3-4 dager før for å være sikker på at den ikke er tidligere enn jeg trodde..(en smule hysterisk hehe).Så derfor tenkte jeg at jeg måtte vente med solvipec evt ,til neste runde ,men nå ser jeg at jeg kan rekker det: Så da lurer jeg på om det er noen som vet om det er dumt å ta disse 3 kjerringrådene på samme pp??
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Jeg tok de 3 tingene samtidig, og ble gravid etter 6 pp i mars i fjor:-) Lykke til!!!
søte lille:) Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2009 Ok tuusen takk for svar:) Har vært på apotek allerede å kjøpt hostesaft:) Husker du hvor mye du tok av hver ting:) Herregud så spennede dette ble da..Jagu bra det finnes slike råd ,så vi har noe å bryne oss på i mellomtiden (hehe) Men må si det er dyrt...Betalte 589 kr for cl el test,cb g test og 250 ml solvipect..for en 2 uker siden ca det samme,bare folat tab istedetfor hostesaft... Jaja det er vel ingen pris for kanskje ett lite nurk til jul:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå