hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 - koselig at de kommer , og jammen koselig at de drar også. Vi har hatt stebarn her siden forrige fredag og merker at jeg er klar for at de blir hentet om 3 timer. Har egentlig lite problemer i nyfamilien, men jeg synes enkelte ferier kan blir litt mye av det gode. Holder maska, smiler, koser meg og sier ingenting til mannen min om mine tanker akkurat nå: så stort er ikke problemet mitt. Men det var jammen deilig å ha et forum hvor jeg kan si: Endelig hverdag igjen:-) Flere som tenker som meg?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 jeg tror den følelsen veldig ofte vil dukke opp, rett og slett fordi dere ikke er vandt til og ha dem der så lenge. mennesker er vanedyr. akkurat som jeg er motsatt, får helt fnatt når småen ikke er her. fordi det ødlegger alt av mine vaner/turiner.
Mariao80 Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 Skjønner akkurat hva du mener!!! Har vært tilfeller hvor jeg har "stukket av" for å være litt alene, ellers hadde jeg gått på veggen!!! Har to stebarn, hvorpå den elste er fjortisjente som prøver å være veldig kul og mye eldre enn hva ho er.. Hører ikke på noe av hva jeg sier, og ignorerer alle tilsnakk. Far har dårlig samvittighet, så alt skal være så bra når de er her... Kjenner frustrasjonen stiger!!! Om det er noen trøst, hjelper det å ha litt alenetid med babyen => gå tur alene med vogna, etc... Far har også bare godt av litt alenetid med sine barn. Lykke til hvertfall
ana baroma Skrevet 23. februar 2009 #4 Skrevet 23. februar 2009 Sånn er det vel når man lever i en nyfamilie. Hverdagene er som regel best, hehe. Nå lever vi ganske mye i hverdagen med stebarn, men det hender jeg synes det er helt ok at de drar hjem til mamma... Det handler ikke om negative følelser, for de finnes faktisk ikke her. Men det er vel egoet i meg som føler det sånn da, hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå