Clma Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Altså menn. Jeg er lei av alskens frykt og rædsel og bindingsangst og selvrealiseringstrang som liksom skal stå på tvers av det å bli far(igjen når det gjelder denne utgaven). Vi er frie og uavhengige mennesker som har alle muligheter til å realisere det vi ønsker. Det er ikke barna, men fantasien og motet som står i veien. Og jeg skal ikke være klagemur nå. Jeg har knappe 9 uker på meg før jeg skal føde dette barnet. Er sannelig ikke sikker på at jeg vil ha en sånn pingle inne sammen med meg heller. Takke meg til en jordmor med vett til å holde tåta og en bestevenninne med varme hender og hjerte. Pokker til mannegnål! Så er det sagt. Og når så er gjort ser jeg for meg at jeg kjøper meg en firehjulstrekker og vender snuten mot Marrakesh før det kommer en vinter til hit. Med barn, baby og klampen i bånn!
JOY Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 Jo a, utrolig mange menn er pingler. Millionvis av eksempler på bindingsvegring, tilpasningsvegring og enorme selvrealiseringsbehov. Mannen til en venninne som var gravid med nr 2: "Jeg vet ikke helt om jeg ønsker å forsatt være gift med deg..." Makan. Kunne han ikke vente til han fant ut av resultatet før han slang noe sånt ut av seg. De er merkelig nok fremdeles gift, og minsten 10 år. Min egen far da brodern og jeg var bitte små: "Jeg drar til Jan Mayen og arbeider ett år, OK? Må realisere meg selv, skjønner du." Jada, best mulig valg av tidspunkt... Grrr. Min x-mann da jeg ringte etter han midt på natten (han var ute på by'n) da jeg hadde veer. Han brukte 4 timer på å komme seg hjem! Rart det ble en x... Men godt at ikke alle er slik. Så filmen om alenemor med 2 jenter på slep til Marrakesh, spilt av Kate Winslet. Herlig film. Håper mannen går seg til! Men godt at ikke alle er slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå