Vestlandsspire Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Jeg er gravid med mitt andre barn, og heller ikke denne gangen ville vi vite kjønnet på ul. Men det betyr ikke at eg ikke spekulerer, TVERT I MOT!! Sist klarte jeg ikke lukta eller smaken av kylling (er normalt noe av det beste eg vett), var helt grusomt for meg.. Jeg hadde og et behov for sitronyoghurt, men det fant eg ALDRI, så det var en sånn konstant kløe etter å få i meg dette.. Åsså var eg veldig glad i jordbærkuleis Den gangen fikk jeg jente Denne gangen har eg egentlig ikke reagert noe på mat, har blitt mer tolerant med tanke på fiskepålegg, som eg egentlig ikke er noe særlig glad i.. Men hvitløkslukta er IKKE god altså, sjøl om det går fint an å spise det... Så eg lurer litt da, er det forskjellig med tanke på kjønn hva man spiser og liker i svangerskapet? hvordan er det med dere jenter?
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Nå er jeg gravid med min andre jente, første gang jeg fikk jente hadde jeg dilla på loff med smør majones og gulost med salat på. denne gangen tygger jeg isbiter og FRISK pust så jeg blir helt nummen i kjeften Da jeg gikk gravid med gutten hadde jeg yoghurt og babygrøt fra Nestlè som favoritt.
frua Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 Jeg venter 3. gutt og har aldri hatt dilla på noe. Første sv.skap karte jeg ikke lukten av hv.løk og røkt fisk- elsket eksos og bensinlukt. 2. gang likte jeg godt reker, jordbær - men måtte ikke ha det. Denne gangen e jeg litt ekstra glad i gulrøtter, cherrytomater og agurk, men det er ingen trang. Liker fortsatt godt eksoslukt og slikt.
lillebebis 3! Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 Jeg er førstegangs og venter jente. Har ikke fått veldig dilla på noe, men avskyr kylling! Klarer ikke putte det inn i munnen og heller ikke se andre spise det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå