Gå til innhold

dere som har opplevd "lite liv"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i 34.uke. Siden i går synes jeg det er MYE mindre liv. Men det er jo liv.. Er vant til at babyen er veldig aktiv , sparker mye og snurrer rundt i magen.. T.o.m. om natta. Nå kjenner jeg spark ca 1-2 ganger i timen... Er det vanlig at det blir mindre liv etterhvert kanskje?

Er andregangs, men er 5 år siden sist, husker egentlig ikke helt om det var noen forandring da. Men da lå også ungen med hodet ned fra uke 28 el noe. Denne gangen var det seteleie i uke 32 i hvertfall-- og mistanke om at hun fortsatt da snurret rundt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i uke 34, og har selv reagert fra uke 32 på at det er mindre liv til tider. Jeg har hatt dager der jeg har kjent at babyen har beveget seg, men ikke de karakteristiske sparkene. På slike dager har jeg hver kveld satt meg ned, spist noe søtt el lignende og ventet på å få respons. Jeg har aldri gått til sengs uten å være sikker på at det har vært liv. Noen dager igjen er det masse liv, og nå er jeg inne i en god periode igjen! Tror det er normalt at babyen kan ha forskjellige dager, men er du nervøs så er det veldig viktig at du tar kontakt med føden.

Skrevet

Hvis du skulle være i den minste tvil - bare ta kontakt med føden!

Det er uansett bedre å høre hva de mener enn å få massevis av forskjellige meninger her inne.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...