Lara_93 Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Jeg fant ut at jeg var gravid tidlig denne uken. Idag har jeg fått noen blødnninger og det bekymrer meg veldig. Blødningen er veldig svak på fargen, ser ut som utvannet rødbrunt blod. Jeg har ikke vondt, men føler meg litt tung i kroppen, sånn som jeg pleier å gjøre i begynnelsen av mensen. Jeg har hatt en en spontanabort før og er liveredd for at dette skjer igjen. Skal til legen imorgen, men er uutholdelig å vente. Noen som har noen synspunkter?
*1+1=2 små* Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 jeg blødde første gangen jeg var gravid og det gikk veeeldig bra:) Snuppa er 15mnd. denne måneden! OFTE går det bra, noen ganger desverre ikke. Lykke til, tvi tvi hos legen i morgen:)
Lara_93 Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2009 Ser ikke ut som om dette kommer til å gå bra. Jeg har begynt å blø mer og blodet er slimete.. Har fremdeles ingen smerter, men dem kommer nok tenker jeg.. Uff.. det er trist dette her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå