Gjest 5 andre Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Det går ikke an... Solvpiect virker kun lokalt, og kan derfor ikke påvirke slim og slimhinner andre steder i kroppen enn halsen / spiserøret... Hvis du skal bruke noe som virker systemisk (i hele kroppen) må du bruke Bisolvon. Har aldri hørt personlig om folk som har fått dette til å funke, men har hørt det kan ha en effekt hos enkelte. Lykke til i prøvingen :0)
lindynatt Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 Denne mytosen om at det virker holder seg virkelig hardt i norske forumer. Tenk hvis det virkelig virker på andre slimhinner,d a virker den på slimhinnen I livmoren og det er ikke bra, den skal være godt oppbygd og være tykk. Så ikke bruk pengene på det..
Lille Kolibri Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 He, he, eg klarar ikkje dy meg... Eg har kun blitt gravid med sæd ;-)
rima Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 Hehe. Tenkte det samme. Her måtte det en mann til begge ganger..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå