Gå til innhold

hva syns dere om denn kjolen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Likte den ikke, kjedlig + at jeg ikke liker lange ermer på brudekjoler..men hver sin smak selvsagt.

Skrevet

syntes den var fin, men litt for vidt skjørt for min smak.. jeg liker de enda enklere hehe..

Skrevet

Eg syns kjolen var veldig fin! Nydeleg skjæring oppe framme og fin rygg. Likar ikkje heilt snøring, men her var det gjort på ein fin måte. Likar godt blondearmar, men ein skal ha ganske slanke armar for å passe i det, trur eg.

Skrevet

Den var helt ok, men ikke min stil så det er vanskelig å si. Men hvis du ikke er 100% fornøyd, så er nok ikke dette kjolen.

Har du sett Rembo styling f.eks? Aner ikke hva slags kjoler de har nå da, men da jeg giftet meg noen år tilbake var de helt nydelige og midt i blinken for meg som nesten ikke likte noen andre kjoler. Men - vi har alle så forskjellig smak - men jeg tror ikke du har funnet kjolen ennå!

Skrevet

Det er mye bedre å gå i en sallong og prøve kjolene på. Det er utrolig hvor mange kjoler som blir mye finere når en får de på:o)

Skrevet

Jeg synes den var nyyyydelig, helt min smak :-)!

Likevel, anbefaler deg å bestille time hos en brudesalong og prøv på ulike modeller, jeg ble iallfall overrasket over kjolen JEG valgte... hadde aldri valgt den bare ved å "se" den på nett, hvis du skjønner!

Lykke til :-)!

Skrevet

syns den var litt fin.. men er ikke så glad i armer, jeg heller.

Har du vært på Pronovias.com?

Syns de har utolig mye fine kjoler. Litt spesielle, og dyre sikkert :(

Gjest Nydelige Christina&Nathalie
Skrevet

Kjempefin:) Noe lignende min smak det der:)

Skrevet

kjempefin!

og den var faktisk veeeeeldig fin med lange ermer! Elegant og romantisk.

Skrevet

Kjempenydelig, og ermer er jo bare praktisk om du skal gifte deg i løpet av vinter eller høst :-)

Skrevet

Jeg synes den var nydelig =)

Men et tips kan være å sjekke ut ebay... Ei venninde av meg kom over en nettbutikk der, hun bestilte derifra selv. 300 kr betalte hun!!! Skreddersydd fra Kina,tror jeg det var. Måtte betale 1000 kr i toll her i Norge da så klart, men hun fikk jo uannsett en vakker brudekjole til 1300 kr!

Hennes var ikke helt ulik den her faktisk,bare at ermene var vide nederst, å noen andre detaljer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...