Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 og hverken har vanlige boller eller krem i hus, så skal jeg rett og slett ta opp noen hjemmelagde skoleboller fra frysen jeg! Selv om jeg egentlig har lyst på bolle med krem og syltetøy.
fox`y Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Tengte jeg skulle bake jeg,men jeg orker rett å slett ikke. Er uggen form å d holder i massevis å gjøre litt husarbeid kjenner jeg. spiser litt rester fra lørdagsgodteriet istede, nammis:)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2009 har lyst på godis også jeg Er veeeldig glad i sjokolade, men det er jammen meg tomt for det også! Godt jeg lagde ekstra mange boller og puttet i frysen forrige helg
fox`y Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 sjokolade må jeg oxo ha ja. har heldigvis d i kjøleskapet:) kos deg masse med boller da:)
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2009 det skal jeg Så kan du kose deg med godis
Marsipan❤grisen Skrevet 22. februar 2009 #6 Skrevet 22. februar 2009 Jeg også fikk plutselig kjempe lyst på boller med krem og syltetøy, men har ingen av delene :-( Neste gang det er en sånn dag, skal jeg planlegge innkjøpet litt bedre :-) Men heldigvis har jeg smågodt, potetgull og de "berømte" egga!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå