Putzie Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Har nå 5 gravide venninner og alle har blitt gravide med p-piller, p-plaster eller spiral... Og her er jeg, uten noen som helst prev på nesten 11 mnd... Gleder meg på deres veier men blir også litt nedenfor. Prøve å la vær å tenke på at vi prøver, og at det bare skal "skje" mer er ikke bare bare Vet det er noen som har lengre prøveperioder enn oss altså..
liber Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 skjønner godt hva du mener. kjenner å mange som er gravide, å da blir jeg ekstra stressa. så sier alle at man ikke skal prøve så hardt eller tenke så mye på det, for er da det lissom skjer. men det er jo håpløst nåe alle rundt deg blir gravid da
Putzie Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2009 Når har man krav på utredning egentlig?
Putzie Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2009 eller når man burde sjekke seg?
*Smiley* Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 Hvis det har gått 11 mnd så kan du begynne å få utredning.Man begynner gjerne etter 12 mnd. Lykke til:)
<3 lilletroll <3 Skrevet 22. februar 2009 #6 Skrevet 22. februar 2009 JAAAAA!!! Er enig! Har det på samme måten! ALLE rundt meg har fått både ønskede og uønskede barn....og her sitter vi. Prøvd i 14 mnd uten hell. Legen sier at du må ha prøvd i 1 år før du kan søke om utredning... men trur du kan få skjekket en del ting tidligere hvis du går til privat gyn. Det gjorde jeg før jeg fikk time hos legen.
liber Skrevet 22. februar 2009 #7 Skrevet 22. februar 2009 mwn man må regne med at det tar opptil 1,5- 2 år uten at det er noe galt a den grunn. har vært uten noe prev i snart 2 år å bekymrer meg ikke ennå, for med p sprøyte tar det opptil 2 år før man kan bli gravid igjen og 1.5 år men p piller. så må nok smøre oss med tålmodighet.
humlepiken Skrevet 22. februar 2009 #8 Skrevet 22. februar 2009 Hvor har du lest at det tar 1,5 år å bli gravid etter p-pillebruk?? har du link? trodde ikke såååå lenge var vanlig!
Kitsune Skrevet 22. februar 2009 #9 Skrevet 22. februar 2009 Jeg også! Alt fra nære venninner til treningsinstruktører skal ut i permisjon med kul på magen, men ikke denne frøkna nei! Man blir litt småsint og deppa ja...
Sol85 endelig mamma! Skrevet 22. februar 2009 #10 Skrevet 22. februar 2009 jepp.. det er helt forferdelig å vente å vente på den positive testen måned etter måned.. venninder blir gravide uten å prøve en gang.. det føles veldig urettferdig. eg blir skikkelig deppa etter eg har vert med en gravid venninde..det høres ganske fælt ut, men sånn er det. håper jo at det klaffer for oss snart da, det gjelder vel å være positiv, men det er ikkje så lett som alle vil ha det til..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå