Gå til innhold

Hvor tidlig testet dere positivt?!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mulig å teste positiv bare 7 dager etter sengekos?!

 

I følge babyverden sin utregning (hvis vi går utifra siste blødning som jeg ikke er sikker på om var mens) så var 8.februar dagen ungen ble laget og jeg testet positiv 15. februar....

 

Så hvor tidlig testet dere positivt etter unfangelse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tolv dager etter befruktning.

 

Det skal nok godt gjøres å få positiv test så tidlig som en uke etterpå, men det forekommer sikkert. Kan jo også tenkes at du hadde eggløsning litt tidligere - slike kalkulatore går bare ut fra en gjennomsnittssyklus.

Skrevet

Med førstesnuppa testet jeg positivt med CB 5 dager før ikm, bare kjente på meg at jeg var gravid og testet.

 

Denne gangen testet jeg positivt den 29ende januar, og hadde første dag av siste mens 10 januar. Eggløsning fra 20-24 januar ca, så det går an ja.

Skrevet

vel jeg hadde en blødning 25.januar som varte til 2.feb og testet så positiv 15.2.

 

MEN det var ikke en blødning jeg heelt stoler på, men da er jeg i tilfelle 4uker på vei i dag(blødde lite og stoppet opp første gang 28.januar for å så blø litt igjen)

 

ELLERS hadde jeg mens 30.12.2008 og da hadde jeg vært 7 uker på vei...

 

Så er litt spent, hadde vært typisk meg å teste positivt så tidlig:P Håper egentlig at jeg er 7+ fordi da har jeg termin i oktober:)

Skrevet

dytte

 

 

ingen flere?

Skrevet

Jeg hadde første dag in siste mens 17 desember, og testet positivt 18 januar. Har også hatt blødning.

 

 

Skrevet

Med min første testet jeg pos. da jeg var 3+5 og denne gangen 4+0.. Ingen blødning da.

Skrevet

Siste mens var 10 des men kun 2 dager med ''vanlig mens" siden var det bare litt småblödning1-2 dager. Testet 7 des men da var graviditetstesten neg. Skulle da ha hatt EL 24 des, men det veit jeg jo ikke. Fikk symptomer, brystene forandret seg og trett var jeg allerede i begynnelsen av des. Ventet til etter jeg skulle ha fått mensen igjen, 10 jan og den var positiv,

 

Jeg er spent på hva ul sier om termin. Trur kanskje jeg er litt lengre enn menstermin. Er 10+2 idag

Skrevet

takk for at flere svarte:)

 

Ja, ser det er stor forskjell, da er det altså fult mulig å teste når man er 4+0, litt synn fordi jeg hadde håååpet å være litt lenger på vei;)

 

Men, pga blødningene og nå sterk kvalme og spenning i magen ville de sende meg til tidlig UL bare for å sjekke.

 

 

Skrevet

ja vi er vist flere som oppdager at vi er gravide tidlig, da går jeg utifra at jeg er 4+0 i dag, termin ca 3.november! Får bare håpe at første barnet mitt kan ha sin fødselsdag for seg selv:)(hun hadde termin 11.11)

 

 

Skrevet

Jeg testet positivt 12 dager etter befruktning (vet akkurat hvilken dag dette var;-)) men den var veldig svak.. Ble sterkere etter et par dager..

Skrevet

hos meg ble den den ene testen STERK positiv i løpet av sekunder(man skal kunne lese resultatet etter 1min) og på den andre(cb digital) tok det også bare 1 min.

 

Vet ikke altså, er alltid såå spennende selv om det så klart ikke er viktig hvor langt jeg er på vei;)

 

Men med første så testet jeg positiv veldig tidlig da også, men den ene dagen var den negativ og dagen etter positiv:P

Skrevet

12 dager etter første dag av siste mens. Skjønner ikke hvordan det er mulig så jeg er en smule forvirret.

Skrevet

da må jo den siste mensen din nesten ha vært "tullemens" som jeg kaller det? Jeg testet positiv 20 dager etter siste mens(altså første dagen av siste mens) og bare 13 dager etter jeg var ferdig med mensen...

 

man blir jo alltid litt forvirra ja:S

Skrevet

Hadde en SA 26 desember, og så gikk jeg og ventet på mensen, som kom seks uker etter, altså den 9 februar. På fredag så var jeg hos legen pga. magesmerter, tok masse prøver, og legen ville ta graviditetstest. Jaja tenkte jeg, det er jo ikke noe vits, den vil jo ikke slå ut for jeg har jo ikke hatt eggløsning enda!

 

Men joda, den var positiv så fort den kom i kontakt med urin! Trodde hun på legekontoret tullet da hun sa den var positiv.

Håper jeg får en ultralyd så jeg finner ut hvor langt jeg er på vei.

 

Det var en lang mens for meg å være også, varte i seks dager, mot fire til vanlig, så det er jo rart om det var en tullemens også.

 

Og var det en tullemens så er jeg jo superheldig, for har nemlig ingen symptomer, sist gang var jeg kvalm fra dag en. Hehe

Skrevet

jeg og hadde mens i 7 dager( eller "mens" fordi jeg er skeptisk):P

 

Var jo bare min tanke fordi jeg ikke kan tro at jeg tester positiv bare 7 dager etter at jeg og mannen min koste oss...

 

Men er jo fantastisk at du er gravid så fort igjen, Tvi tvi for denne gangen:)

 

 

Skrevet

Hehe, vi er kommet like langt!!! :)

Er også 10+2 idag...

Testet positivt på GARDERMOEN 13.januar, 3 dager etter forventet mens...

Dro på ferie med en uventet graviditet i handbagasjen... ;)

Skrevet

Jeg testet sterkt positivt nøyaktig en uke etter unnfangelsen :) Befruktning antagelig 1. februar og to sterke, fine streker på CB 8. februar. Og det var ikke med morgenurin en gang ;)

Trodde nesten ikke det gikk an, jeg.

Skrevet

dæven ja, da er jeg nok en av dem som tester VELDIG tidlig ja;)

 

Var ikke morgen urin her heller

Skrevet

Hei!

Jeg hadde første dag av siste menstruasjon lørdag 20 desember, EL søndag den 04 januar og testet positivt mandag den 12 januar, altså 8 dager etter EL (Befruktning) og 6 dager før IKM, altså når jeg var 3+1. Dette var ikke morgenurin, jeg testet 2 timer etter at jeg hadde vært på toalettet og testen var klar og sterk! Ikke svak i det hele tatt...

 

Vært på flere UL og legen min tror jeg bærer tvillinger, men han kunne ikke bekrefte det 100% sikkert - for de lå så tett sammen. Så skal tilbake på ny UL for å få det bekreftet om 1 uke - så det blir spennende!

 

Er i dag 9+2 =)

 

Lykke til!!!

 

Klems

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...