Gå til innhold

Noen Fra Trondheim her med term. i sep/okt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Venter barn nr 2 (har en gutt født juni 07), med foreløbig term. 30/9.

Kunne tenke meg til å bil kjent med flere med termin på samme tiden.=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan.

Jeg venter nr. 4 og har foreløpig termin 28/9. Mulig vi havner på sykehuset samtidig da:) Har tre jenter fra før; fra juni-05, mars-07 og aug-08.

Hvor i Trondheim bor du da?

Skrevet

Hei.

Jeg bor nære lerkendal. Enn du?

Skrevet

hei.

jeg venter mitt første,term 29 okt.

Gjest ~Gravid og glad~ Uke 10
Skrevet

Hei.

Venter mitt 3 små barn. Jente -04, gutt -07.

Termin 20 september.

Skrevet

Er det noen som er for Bim-treff en gang? =)

Skrevet

Har termin den 6 oktober, vet enda ikke hvor i Trondheim vi skal bo, men kommer for å bo i mars.

Noen trøndere som vet hvordan St. Olavs Hospital er å føde på?

Stemmer det at det er ganske nytt og at alle har enerom og badekar? I så fall er det jo en drøm i forhold til Oslo (hvor jeg er fra).

Gjest ~Gravid og glad~ Uke 10
Skrevet

Oktober_baby.

Jeg fikk sistemann på st.Olavs,hadde eget rom med badekar. Men det kommer sikkert ann på hvor mange som føder den natten vil jeg tro.

Alt er fint og nytt,etter fødsellen ble jeg fraktet til sykehus hotellet,der fikk jeg enerom med dobbeltseng som far kan ligge over i. ;)

Eget bad og stellebord. Tv på rommet. Frokost og middags buffe,var jo nesten nedtur å komme hjem å lage mat selv. Hehe.

Har bare skryt å si om St.Olavs,både oppholdet og ikke minst flnke og hjelpsomme jordmødre. =)

Skrevet

Hei!

Ser ut som vi er flere her inne, så henger meg på;) Bor i Trondheim jeg også, har et barn fra før (07) og venter nr.2 ca i midten av oktober.

Kjenner ikke så mange i i Tr. så vil gjerne bli kjent med flere som er i samme situasjon... Hang on!! ;)

Skrevet

Oktober_baby.

Jeg fødte også på st.olav, og har også bare positivt å si.

Alle fødestuene har badekar, tv, radio, internett.

Rommeme på barsel har tv, radis, internett, telefon,egen dusj og stellebord. (foruten om badekar).

Skrevet

sue80

Hei!

Så godt å høre at det ikke bare er meg som ikke kjenner så mange her i Trondheim. Har du gutt eller jente fra før? Jeg har en gutt (juni 07).

Skrevet

Hei.

Jeg er fra Trondheim, og har termin 29. oktober. Førstemann dette:)

Skrevet

Ikke fra selve Trondheim, men litt utenfor. Termin i midten av oktober, ca 15. Har fra før en gutt født februar 04.

Skrevet

Hei.

Jeg bor i nærheten av Flatåsen. Ser ut til at det er flere av oss her, morsomt:)

Skrevet

Hei!

Jeg venter også nr 2. Har en gutt som er født oktober 07, og har nå foreløpig termin 08/10.

Skrevet

Hei!

Venter nr 2. Har en gutt født oktober 05. Har foreløbig termin 090909

Skrevet

Jeg bor i Trondheim og har foreløpig termin 09.09.09 :) hadde vært flott om den lille kom til verden på en sånn dato :) Men det skal vel litt til sikkert. Får vel vite mer nøyaktig når jeg skal på UL i uke 18.

Skrevet

er også fra trondheim ;) venter nummer 2 den 06.sept =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...