Gå til innhold

Appelsin...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er frykteli glad i appelsin å spiser en god del av det.

Ikke nå farli for bebisn min det? kan det bli for mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kommer nok helt sikkert på hvor mange appelsiner du spiser for dagen det, Jeg er også vekldig glad i det, og spiser i gjennmsnittet to for dagen, og det skulle ikke ta skade..

Men det er sikert ikke bra og spise 10 liksom.. hehe

Skrevet

spis i vei:) ei venninne spiste en kg mandariner/appelsiner de 6 siste mnd av svangerskapet og babyen hadde det supert:) og tenk på så mye gode vitaminer du får i deg! så lenge du ikke får halsbrann, er det bare til å trykke i tryne. jeg fikk beskjed av både jm og lege at frukt kunne man ikke spise for mye av. bedre du mauler frukt enn snop og sjokolade... jeg har spist druer, epler og mandariner til den store gullmedaljen hele tiden.

Skrevet

jeg spiste nok i snitt 3 kg appelsin hver dag jeg...hvertfall de siste månedene...ikke noe galt skjedd av det hvertfall :)

Skrevet

Artig, jeg spiser også mye mer appelsiner nå enn før! Kanskje det er vinteren som gjør at vi trenger den solgule frukten som er så proppfull av c-vitaminer? Har ikke dilla, men kan spise to-tre om dagen mot null før...

Har heller ikke hørt annet enn at det er sunt, men selvsagt - alt med måte!

Skrevet

jeg er også hekta...spiser mange.Hvis vi er i ferd med å gå tom for det får jeg panikk-),men for mye?vet ikke.....fikk bare et hint hos jordmor at det var veldig mye sukker i appelsiner i tillegg til vitaminer...men tross alt bedre enn godteri i lange baner....Så hvis sukkeret var det jeg ville ha var visst gulrøtter bedre....

Ungen min kommer i hvertfall til å være gulorange antagelig pga appelsin:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...