Gå til innhold

Ville dere turt å besøke besteforeldrene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som har vært influensasyke, men som nå er bedre, men fortsatt ikke helt friske. Når er smittefaren over? De har vært syke siden onsdag. Meg og en 2 åring som drar i tilfelle.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg for min del lar aldri være å omgåes folk selv om de har vært eller er syke. Blir man syk så blir man det, men ser ikke det som verden undergang akkurat.

Skrevet

enig med otaviastar.. MEN jeg oppsøker ikke folk med spysyken hehe

Skrevet

Vet ikke når smittefaren er over. Jeg ville ikke dratt på besøk, men det er fordi småen har vært så mye syk at de nesten ikke husker hvem jeg er lenger på jobben.

Skrevet

Ja, jeg ville turt å besøke besteforendrene! Litt mindre kosing og klemming enn ellers, da :)

Hadde de hatt omgangssjuka, hadde jeg nok blitt hjemme... :)

Skrevet

Du kan smitte andre før du selv blir syk. Allerede dagen før du selv får symptomer utskiller du nok virus til å smitte. Nå du har blitt syk smitter du helt inntil dagen etter at feberen er vekk.

Jeg hadde nok ventet med besøket, syns det er slitsomt med 3 barn som blir syke etter tur. En slik runde tar jo mange uker.

Skrevet

Influensa er en virussykdom som spres gjennom luften i små mikroskopiske dråper. Man smittes ved alminnelig samvær.

Skrevet

Nei , jeg hadde ikke dratt.. den influensaen som går nå er grusom.. vi har alle hatt den her i huset.. sambo var syk en uke.... så ble guttungen dårlig.. nærmere 40 i feber i 5-6 dager.. så når de begynte å bli friske så ble jeg dårlig.. og snuppa på 8 uker begynte å hoste og være forkjøla..jeg trodde seriøst jeg skulle dø jeg.. følte meg så utrolig elendig..

og nå trodde jeg alle hadde blitt friske.. men neida.. nå har guttungen hatt spy syken i noen dager..

Så.. jeg oppsøker ikke sykdom frivillig! Driiiit lei sykdom nå..

Skrevet

Jeg hadde ikke dratt! Smittefaren er over når de ikke hoster lenger. Influensa smitter gjennom dråper, så da er det bare å holde seg laangt unna. Influensaen som går nå er hard.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...