★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 er det en bra kombinasjon eller blir det for "mye" å blande sammen??man vil jo gjøre alt i ens makt for at det skal klaffe;) men kan det kanskje bli for mye av det gode?
lillehare Skrevet 24. februar 2009 #3 Skrevet 24. februar 2009 Hei! hva heter denne berømte hostesaften alle prater om??? må vite, vil at det skal klaffe snart!
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2009 solvipect heter den alle snakker om men den jeg brukte denne pp het tussin...aldri hørt om men var det de hadde der jeg var pluss den var slimløsende så da tenkte jeg at det får gå så får vi se om det gikk hehe:)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 24. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2009 solvipect heter den alle snakker om men den jeg brukte denne pp het tussin...aldri hørt om men var det de hadde der jeg var pluss den var slimløsende så da tenkte jeg at det får gå så får vi se om det gikk hehe:)
lillehare Skrevet 24. februar 2009 #6 Skrevet 24. februar 2009 skal ut kjøpe den i morgen!! takk takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå