me84 Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Som er frustrert over at enkelte ikke har evnen til å forstå at det er slitsomt å være høygravid? Synes det virker som at mange ikke fatter......men det er jo folk som ikke har vært gravid selv eller hatt dame/kone som har vært gravid da.Er bare så sliten i dag...holdt middag for min kjære som hadde bursdag i går og det var vel og bra det, kjempe kos .MEN folk gikk jo aldri! noen gikk i 4 tiden og 3 stk overnattet,og det var greit men da går man vel hjem når man våkner...neida,sette seg i sofaen å se tv! fikk min kjære til å be de GÅ til slutt....herregud e d mulig:) er jeg urimelig?
La07<3Sl09 - overtid Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 noe så slitsomt! rart at de ikke forstår syns jeg. jeg har faktisk måtte si ifra til en bekjent av meg at jeg rett og slett ikke orker så mye besøk. det ble masing og masing. jeg trenger å bruke de siste dagene på å hvile. syns det er godt gjort av deg å stelle i stand til fest og i tillegg ha overnattings gjester jeg! Håper ihvertfall mannen din setter pris på det du gjør for han! =) godt at han ba de om å dra så du fikk litt fritid ihvertfall =)
me84 Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2009 Takk:) det går fint å ha folk av og til, men det er så utrolig irriterene når de aldri går igjen!! ja ja nå er de gått og jeg kan slappe av. Er under 14 dager til termin og har ikke lyst å være utslitt når fødselen kommer....
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 Jeg er så ening med deg.. Enkelte kommer til å få sjokk da de en gang blir gravid eller skal oppleve og bo tett på en høygravid.. Da kommer det til å gå opp for de.. Jeg også elsker å ha besøk, men å sitte oppe til langt på natt og ha overnattings gjester det er ikke noe jeg orker nå for tiden.. Men vi har faktisk besøk nå, og jeg kjenner på meg at det er litt slitsomt selv om de er rolige og snille og passer ungene mine.. (det er min samboer sine søstre på 13-og 14 år.. ) Men heldigvis bor jeg bare 5 min i bil fra mamma og de så i går kveld stakk jeg bare opp dit i noen timer.. Det var deilig. for der var bare mamma og pappa.. de skal bo her hele vinterferien da så det er jo en stund, men samboeren min er veldig flink til å ta de og ungene med seg ut på turer o.l. Så da kan jeg slappe av litt innimellom.... Men skjønner godt hva du mener med å ha gjester som aldri vil gå igjen.. det er fælt altså..særlig hvis de okkuperer sofaen i tillegg..
me84 Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2009 Ja sant,jeg kjenner jeg gleder meg veldig til enkelte av de skal gå gravid selv og (damene til kompiser) for jeg tror ikke det går ann å forstå det før de opplever det selv....Men veldig deilig med venninner/damer som har gått gravid selv som forstår ! ikke det at det er så fælt å grusomt å gå gravid,men man tenker jo litt anderledes og får litt andre behov/verdier:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå