Ruttitutt :-) Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Eldste-jenta her har hatt hoste og snørr og feber, feberen har vært borte i 2 dager nå, og hun hoster mye mindre men er ganske snørrete. Formen er bra virker det som, men skal jeg holde henne hjemme eller prøve bhg igjen? Jeg er hjemme uansett så har ikke noe å si sånt sett. Men hva gjør dere andre?
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Hvis jeg var hjemme selv ville jeg ha hatt henne hjemme, men sånn generelt kan man ikke holde barna hjemme pga snørr og hoste. Da hadde våre knapt vært i barnehagen.
Odine! Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 Hvis formen virker bra, tror jeg du kan sende henne. Men siden du skal være hjemme, kan du jo spørre henne hva hun har lyst til.
Ruttitutt :-) Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2009 Takk for svar!! :-) Hun vil nok være hjemme om jeg spør henne, så vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Hun har vært i bhg i bare 2 uker siden jul...pga omgansgsjuken og influensa, og nå hosten. Og regner med vannkopper kommer til helga så derfor tenkte jeg det var godt med noen dager der, hun er ikke så innkjørt i bhg enda (begynte i høst) så ville gjerne at hun skulle ha vært der noen dager før en ny runde. Men er man sjuk så er man sjuk, ikke noe å gjøre med det. Vil bare det beste for goe jenta mi ;-)
pandabjørn Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 så lenge hun ikke har feber så kan hun vel reise i bhg?? skulle Sander hvert hjemme pga han hoster og snørrer da hadde han vært borte mesteparten av januar og februar! heldigvis så er han ikke forkjølet nå )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå