Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 I morges gikk jeg på vekta og nå har jeg klart delmål nr 1. Jeg har gått ned 30 kg!!! Er så stolt over meg selv! HAr enda 20 kg igjen, men jeg er jo veldig godt på vei! Måtte bare skryte litt av meg selv! :-)
hvalenmedoscarpåmagen Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 Da fortjener du virkelig skryt Kjempe flink du er !!! Lykke til med resten
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 pass deg for rasende damer fra 90+ når du bruker ord som tjukkas...de tåler det ikke...
TrustNoOne (but Me) Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 Dette er andre gangen jeg kommer over et innlegg i dag der en snurt anonym sier at damene på 90+ er hårsåre. Må si jeg blir litt nysgjerrig - er det der all action har flyttet seg for tiden? *tar seg en sniktitt*
TrustNoOne (but Me) Skrevet 22. februar 2009 #6 Skrevet 22. februar 2009 Og forresten, HI: Gratulerer så masse! 30 kilo er en kjempeprestasjon:)
☆3SMÅTROLL☆ Skrevet 22. februar 2009 #7 Skrevet 22. februar 2009 Så UTROLIG flink du er!! Gratulerer så masse!
TrustNoOne (but Me) Skrevet 22. februar 2009 #8 Skrevet 22. februar 2009 Hmmmm...jeg så ingen sinte damer på 90+ forumet. Bare mer mas om den ketolysekuren, men ingenting mer spennende enn det. Ble jo nesten litt skuffet.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 22. februar 2009 #9 Skrevet 22. februar 2009 Så flink du er! Selv har jeg noen kg jeg gjerne vil ha av men jeg er ikke særlig flink. Hva er hemmeligheten da Hi?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #10 Skrevet 22. februar 2009 Tusen takk alle sammen! "Hemmeligheten" er sunn mat og trim. Enkelt og greit. Spiser lite og ofte og går/jogger 30-60min hver dag. Funker fint det :-) HI
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #11 Skrevet 22. februar 2009 Ketolysemaset er, så vidt jeg har skjønt, på slankedebatten, ikke på 90+.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #12 Skrevet 22. februar 2009 Grattis.. Ja da har du knekt koden" gitt ) Det er bare så tungt å innrømme at man MÅ opp av sofaen, man MÅ bli svett og anpusten og man MÅ si nei noen gang (ikke alltid da) til godsaker..... Men har selv greid det,- ikke så ¨mye som deg da (må bøye meg i støvet for det altså),- men kommet meg tilbake til matchvekt og funnet en livsstil som jeg har begynt å elske!!! Gleder meg til hver dag jeg vet jeg kan ta meg en joggetur,- eller tar frem trimsykkelen foran TV hvis ikke.... Regner med at du ogs¨har "funnet din livsstil" og at du faktisk er innstilt på å leve resten av livet somdu gjør nå) Det er DET som må til, ikke slankekurer man bare venter å slutte med straks matchvekta er nådd...... Dette greier du, og er det fortsatt 20 kilo for mye på kroppen din,- så vil de forsvinne..Men det er ikke sikkert det er så mange kilo da..Husk at din psykologiske matschvekt ikke nødvendigvis stemmer overens med den FAKTISKE,- som DIN kropp vil trives med ) Igjen ,- lykke til.. og GRATULERER
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå