Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Vi har vært sammen i mange år (er i 20årene) og får snart 2 barn under 2 år, vi har begge full jobb, og deler på alt husarbeid. Han er en flott mann, han har den jobben han ville ha, han har hus, bil, bra kroppen, en unge og en til på vei, vi har mye huslån men ikke penge problemer.. Men han blir aldrig fornøyd.. huset er ikke bra nok.. kroppen er ikke bra nok.. han har for lite hviledager.. han gjør allt! (mener han) ++ Han vil at jeg skal: legge meg tidlig på kvelden, sammen med han, stå opp samtidig som han på fridagene og spise frokost sammen med han, ikke sove middagslur, gjøre mye mer husarbeid, gi han mye mer fritid (tror jeg) nå når jeg skriver dette ser jeg at jeg ikke er helt sikker på hva han egentlig vil jeg skal gjøre. Tror kanskje bare han er sliten.. og det sier han jo også selv..men vi har jo unge på 1 år og jeg er gravid og vi begge i over full jobb, så det er jo ikke så rart om vi er slitene. For meg er det ikke så farlig om det er litt rot på kjøkkenet og stuegulvet ikke er vasket på en god stund.. jeg synes ikke det trenger å prioriteres nå for tiden.. Han sier også at det sansynlig vis ikke er min feil, men at det snart renner over for han og at jeg er den som er der som han kan snakke med.. Han dagdrømmer om en egen kjellerstue, med "kino", som han kan gå ned til helt alene, å være alene og jeg tror han irriterer seg daglig over at vi ikke kjøpte et hus som har det.. Jeg synes bare at han har alt han kan forvente seg å ha, og andre ville ha vært svært fornøyd i hans situasjon! Slutt å klag! Men jeg kan jo ikke si til han.. "slutt å føl det på den måten" det funker jo ikke sånn.. Vi krangler aldrig men vi diskuterer nå og da og nå når jeg er gravid så kommer det noen tårer.. Jeg har vel ikke noe spørsmål til dere.. trengte bare å skrive det ned..
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2009 #2 Skrevet 23. februar 2009 du er ikke alene der!! De mannfolka....*sukk*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå