"spire nr 2 i magen" Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 skal forberde en karakter, men er det noen som vet hva som skjer om jeg ikke skal ta den eksamen. vil jeg da ikke ha karakter i det faget eller vil jeg beholde den jeg alt har? noen som vet??
Gjest -<<- Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Du beholder din gamle karakter selv om du er oppmeldt, men ikke møter. Også om du får dårligere karakter på den nye eksamenen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå