znupp Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Jeg har ikm på tirsdag og tok en cb test på fredag(vet det egentlig er altfor tidlig,men klarte ikke og vente) den ble negativ,men etter ca 15-20 min så kom det frem ett svakt kryss tok også en test i dag som det samme skjedde,noe som vet hva det kommer av?har aldri fått sånn før,hm..
<3lovebaby<3 Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Tror nok at du er gravid. Hvis det er ett kryss så er det jo ett kryss:) Det er vel bare at det er litt tidlig at det er så svakt, da Hcg nivået ikke er så høyt enda. Ville ventet til onsdag for så ta en ny test igjen. Lykke til
*Smiley* Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 Resultatet skal vel leses innen 10 min? Og det som kommer etter er vel ugyldig.Vil ikke skuffe deg da , men det har skedd meg noen ganger uten å være gravid.At jeg har fått sbakt kryss. Men det betyr ikke at det skjer deg.! Test igjen om noen dager , eller kjøp en cb digital. Lykke til:)
znupp Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2009 ja det er jo det jeg har lest også at man skal se bort i fra endringer etter det har gått 10 min eller noe,men det jeg syntes var litt rart er at det aldri har endret seg før når jeg har tatt tester har jeg testet negativt så har den forblitt negativ,så jeg syntes det var litt rart siden det skjedde med begge testene,kryssene er jo såpass tydlig at det er ikke noe problem og se dem,men får ikke håpe for mye siden det står at testen er ugyldig etter 10 min.meen er jo lov og håpe:)
Carasnella Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 Ahh, nesten det samme skjedde meg i dag også. Hvis du leser det innlegget jeg postet i dag, så ser du. Er jo bare så frustrerende da:( VET jo at testen er ugyldig, men man får jo liksom et lite håp alikevel da:( Jeg har sikkert tatt 100 gravitester i mitt liv, og det har aldri skjedd meg før heller at det har kommet opp en strek etter utgått tid. Enten så har det kommet opp strek innen tidsfristen, eller så har den vært klart blank!! Og nå har jeg to tester som dette har skjedd på. Og jeg har jo ikm i dag også da.
*SmurfeMamma* Skrevet 22. februar 2009 #6 Skrevet 22. februar 2009 dette har faktisk skjedd en gang med CB for meg.... da jeg var i 9 pp sist... to en test som var negativ på morgen og når jeg kom hjem fra skolen var den posetiv.... men ellers har CB blitt posetiv for med med en gang jeg har tisset på den... eneste testen som nå sist ble posetiv med en gang... QR og de andre brukte noen minutter på å bli posetive.... men viss dette har skjedd to ganger, så er det jo litt rart,s å da kan det nok hende det krysset vil bli sterkere og raksere synlig etterhvert nå
znupp Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. februar 2009 flere som har opplevd dette og faktisk vært gravide? LilleKnøtt: mulig jeg misforsto deg,men var du gravid da du opplevde det at den ble positiv senere på dagen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå