Gå til innhold

Høygravid:)


guttemams 04*05*09

Anbefalte innlegg

Da var enda en milepæl nådd, i dag er eg høygravid, bare siste etappe gjen!!!

I går var eg skikkelig uggen med kynnere, nedpress og mensensmerter.... Trodde et øyeblikk det var noe på gang, men i dag er eg absolutt i bedre form, heldigvis..:) Dere da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer!

I morgen er jeg også høygravid:D

Har merket at kynnere kommer oftere og har mensensmerter oftere også!

Men ellers alt bra.

Håper bare at lillegutt snur seg til hodeleie snart.. Har enda 2 1/2 uke til det enda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt godt å se lyset i tunnelen da;)

lillegutten min tror jeg har festet hodet, kjennes slik ut iallefall, får høre hva jordmor sier neste uke;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var på 40ende dagen, da har æ jo vært høygravid uten å vite det da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg trodde det var når det var 40 dager igjen,samma det, har ihvertfall 40 lange dager igjen i dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også høygravid nå,(39 dager igjen) begynner å glede meg til å hilse på knøttet i magen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også høygravid... har 37 dg igjen... Godt å se at det nærmerer seg slutten =) selv om det er kos å gå med mage også!!!

Kjenner det skal bli godt med permisjon snart. går ut 12.mars =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også høygravid da!!! Helt rart å tenke på at d bare er litt over 30 dager igjen til termin!! Synes tiden flyyyyyyyr sinnsykt fort så vips så er termindatoen her!!! Skal ut i permisjon den 13.mars og har masse å gjøre før den tid (eksamen til fredag og foreldresamtaler i bhg siste uka før permisjon) så han har bare med å holde seg der inne noen uker til!! :) Gleder meg ihvertfall til han kommer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde det var 44 jeg, siden det er 44 dager igjen den uka som det står at livmor er på det høyeste, å det er jo derfor det heter høygravid.... er egentlig bare noe jeg har sumert meg fram til... hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...