nåerdetmintur:) Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Jeg mistet i en sa på torsdag, og ble bare sendt hjem fra legen for å blø ferdig. Grunnet det var for tidlig til å se noe på ul. Flere som har opplevd det sånn? Og hvor lang tid tok det fa før blødningen ga seg??
♥ DAME Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Hei. Så trist at du mistet. Jeg mistet i uke 6 for snart 1 år siden. Det begynte med litt rosa utflod. så magekramper/menssmerter og etterpå fosset blodet ut. Jeg blødde nesten i 14 dager, men mindre etterhvert da. Dette var IVF. Er nå gravid i uke 28, også IVF. Virker som om de fleste mister den første gangen. Andre gangen jeg tok IVF gikk jeg til akupunktur noen uker før og så fikk jeg aku rett før egguthenting og aku rett etter innsett. Tror nesten det var det som hjalp meg denne gangen Ønsker deg masse lykke til, OG , det blir din tur også skal du se )) Stor lykketil klem fra
<3 storefis&lillefis <3 Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 Hei. Kjedelig at du mistet da=( Jeg mistet selv i fjor sommer, var knapt 5 uker, og gikk ikke til legen engang for skjønte jo hva det var og ringte føden som mente at det ikke var nødv m utskrapning el så tidlig, at kroppen ville ordne opp selv. Blødde akkurat en uke, og ble gravid på første forsøk etterpå=) Nå i uke 31=) Så lykke til, neste gang klaffer det nok skal du se=)
erteposen + 4 Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 Jeg har mistet så tidlig et par ganger, og for meg var det som en sterk mensblødning. Før de hadde graviditetstester snakket de gjerne om forsinket mens, og ikke sa som idag. Trist at du mistet. Når en mister så tidlig er det oftes en god grunn, og om det ikke skjer flere ganger på rad så er det godt å tenke på at en kan prøve på nytt. Krysser fingrene for neste forsøk!
Uglemamma er tobarnsmamma! Skrevet 22. februar 2009 #6 Skrevet 22. februar 2009 Her i Bergen er det visst ikke vanlig å ta ul eller noe før rundt uke 8 om man mister. Bare i spesielle tilfeller blir man sendt på KK for undersøkelse, hvis det er mistanke at ikke alt er kommet f.ex... Jeg har mistet 2 ganger i ca uke 6, blødde vel ca i 10-14 dager begge gangene. Det var som en lang mens, jeg hadde veldig lite smerter og slikt, kun blod. Så trist at du mistet...Det er hardt selv om det er så tidlig,selvsagt. Mine SAer har gått hardt inn på meg. Nå er jeg i uke 6 igjen, så jeg er jo vandt med at det ikke går lengre enn dette nå. Nerver på utsiden hver gang jeg går på toalettet.... Hadde en BO oppdaget i uke 8, så det er min neste milepæl.... Lurer på om jeg klarer å slappe av om jeg kommer over 12 uker? Håper inderlig du er inne med oss så snart du er klar for det og at vi kan leke sammen lenge *Klappe på*
nåerdetmintur:) Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 22. februar 2009 har mistet 2 ganger tidligere jeg også, men begge de gangene var i uke 8. Så nå er det blitt sendt en henvisning til undersøkelse av meg så jeg håper at de finner svar der på hvorfor jeg stadig mister... Håper du kommer over 12 uker uglemamma.. det å miste er helt forferdelig. Denne gangen har jeg tatt det værre enn noen gang tidligere, men samtidig er jeg litt letter fordi at jeg nå skal få hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå