mammatilanas Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Har du lyst til å spå meg?? Jeg venter mitt andre barn om ca 4 uker. Kan du se om jeg går ut til terminen eller får noe før. Blir det en like grei fødsel som sist gang? Kan du se noe på jobb fronten for sambo. Hus Jeg: 19.09.76 Han:14.09.72
stratosen_er mamma_ Skrevet 24. februar 2009 #2 Skrevet 24. februar 2009 Heisann jeg får opp 26.mars på deg..mulig litt før men var den datoen som dukka opp i dag, litt vanskelig å se...kan se igjen en dag senere......føler en veldig kjapp og grei fødsel ja;) hmm...føler d litt trasig med jobb til mannen din, ser han seg etter jobb? føler at d kan vere litt trått nå om dagen...men d bedrer seg utover sommeren og høsten ser d ut for.... For meg virker det som dere vurderer å kjøpe ferdig hus og ikke bygge....ser ut til at d kan bli nytt hus i løpet av året men ikke før på høsten/vintere/våren igjen...litt diffust men ting henger nok sammen...og jeg føler at d er ikke helt fastlåst enda...ting skjer underveis... masse lykke til...klem;)
mammatilanas Skrevet 26. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2009 Hei.. Takk for at du tok deg tid til å svare.. Jeg har termin 23 mnars, så dette blir spennende og se om jeg går noen dager på overtid. Sist fikk jeg 3 uker før tiden:) Fint det blir en kjapp og grei fødsel denne gangen også.. Sambo går bare på kontrakt for tiden, han ble sakt opp i forje jobb pga finanskrisen. Men han trives utrolig der han er nå, så han håper på og få fortsette der. Klem. Fint om du vil se igjen en dag seinere på meg også.. Ha en fin dag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå