BabyD Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Våknet idag med krafting hodevondt i panne og tinning..Og når jeg reiser meg opp og går så flimmrer det i øynene, og blir svimmel.. Kan dette være svangerskapesforgiftning? Er i uke 35..
Plutselig_gravid Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Behøver ikke være det, men synes du burde tatt en tur til jordmor evt sykehuset å måle blodtrykk og få sjekket urin.
Anje Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 Jeg har fått beskjed om å ta kontakt ved hodepine fremme i pannen, og ved flimring for øynene fordi det da kan være tegn på svangerskapsforgiftning. Jeg ville sjekket det. Lykke til!
BabyD Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2009 Takk for svar. Føler meg litt bedre nå,bare hodevondt så ser ann det utover dagen også får jeg evt dra til legen for å måle blodtrykk og u imårra.
påskebabyen + novemberbabyen Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 ta med en urinprøve også så de kan sjekke om det er protein i den! Det er viktig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå