Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 fosteret ikke hadde hjerne? http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=548254 Bare lurer?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Tja, da er det jo egentlig samme resultat om en går fulltid, også. Kanskje "enklest" for alle å avbryte. Det er jo ikke håp om at det skal gå bra, når hjernen mangler. Slike mirakler skjer jo ikke.... Og det må da være bedre å gjøre dette i uke 12, enn i uke 18, uansett. Jeg er mot abort, når hensikten er å fjerne foster samme hvilken grunn(gidder ikke får barn nå f eks), men for abortloven. Og for abort når det kommer til slike dødelige tilstander som dette. Dette er jo dødelig til slutt, samme hva en velger.
prekæs Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 Ja, men leste om en dame som valgte å fullføre ett slikt sv.skap siden barnets andre organer kunne komme andres dødssyke barn tilgode. Edelt.
Mrs.HvorErNøkleneMine? Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 Oi, det var jo kjempe bra at hun klarte det! Virkelig edelt. Desverre hadde jeg sikkert ikke klart å vært like edelt, da det sikkert hadde vært for sårt for meg. Men de som imot abort er jo imot å "ta liv". Når fosteret ikke har en hjerne er det jo ikke forenlig med liv, så da er det vel ikke en slik abort de er imot. Tenker jeg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå