Gå til innhold

Ang. denne hostesaften.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker at det hadde vært morro å prøve denne men er litt usikker. Jeg har ikke peiling men jeg tenker at kan les:kan ikke det gjøre til at en eventuell ikke levedyktig sædcelle kan klare å feste seg? Vet ikke om dere skjønner hva jeg mener men...?=)

Er det et kjerringråd eller er det noe enkelte leger kan anbefale å prøve?

Rundt el er jeg veeeeldig bløt, beklager detaljene men det er slik. Har hørt at denne hostesaften KAN gjør til at slimet blir FOR tyntflytende. Vet dere om dette stemmer?

Ble mange spørsmål dette men lurer litt ang denne hostesaften. Men helt sprøtt at så mange har blitt gravide med den da!;-)

Kanskje den må prøves ut...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det står her inne på bim/dib under kjerringråd, og det står også på babyverden som kjerringråd. Tror neppe de ville skrevet det dersom det var overhengende stor fare for misdannelser grunnet hostesaft og dårlige sædceller...

Jeg slet med lite el-slim, merket forskjell når jeg tok hostesaften, og den forskjellen var ikke så stor fra når jeg hadde rikelig med el-slim før jeg ble gravid med vårt første barn. Så jeg tror personlig at den "faren" er ovehengende liten jeg :-)

Skrevet

Jeg må nesten le litt.. Sist jeg kjøpte hostesaft forsvant den rimelig for, og de viste seg at samboeren min drakk av den:) Hehe.. Så det ble ikke noe mye til overs på meg gitt:) Skal prøve den neste pp tenker jeg=)

Skrevet

Nei, jeg også tviler sterkt på at det i det hele tatt er noen fare der. Tanken bare slo meg så jeg ville spørre!:-)

Hmm. kanskje jeg skal prøve den da. Får se, hadde vært morro å prøvd da!;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...