Fru83 Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Kanskje teit spørsmål, men hvor får jeg kjøpt sånne myke gode gulpekluter som alle har? Sånne med litt "bølger" på? Kjøpte en pakke med kluter(tøybleier) fra jysk, sånn 12 stk for 99 kr men de var jo ikke noe myke og gode.... Forslag?
kommer nr3? Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 spar kjøp har flanellskluter! de er gode og myke. egentlig er det flanellsbleier,de er 70 *70 cm, så litt store,men fine når man bretter de litt og kan ha de under hodet mens de ligger i vogn,seng,vugge etc,så ikke gulp og annet kommer direkte på laken! de er myyyke,og kostet 69 kr for 6 stk tror jeg det var
Fru83 Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2009 Takk for svar! Da skal jeg ta meg en tur til Sparkjøp til uka. Oj, du har snart termin-lykke til!
kommer nr3? Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 takk! var iallefall å kjøpte disse klutene i flanell i uka og har vasket de opp,virker kjempe for min del..og ja terminen er jo om noen dager,så hart jo ikke selv fått prøvd de ut.men kjøpt på annbefaling av andre! lykke til videre du og )))
Surfinia Skrevet 23. februar 2009 #5 Skrevet 23. februar 2009 Hei! Jeg kjøpte også sånne kluter på Jysk til lillegutten vår, men fant ut at de var både stive og vonde, så jeg kjøpte nye på Cubus. Husker ikke prisen på de, men mener det var 6 stk i pakka. De var myke og gode og holdt seg slik etter maaaaange runder i vask. Nå venter jeg på baby nr. 2 og har sett at de har gulpekluter i flere forskjellige farger på Babyshop. De er sikkert ikke billige, men tror jeg må ha noen av dem likevel :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå