Gå til innhold

Pr-kåt Tone og disse trusene hennes..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes dere det er spennende å lese om trusene hennes hver gang hun er i media og snakker om enten å kjøpe ny truse til mgp, eller denne lykketrusen? Jeg synes det er litt pinlig på hennes vegner at hun føler hun må selge seg på en sånn billig måte. Det er jo tydeligvis gutta som just har blitt kjønnsmodne som ronker til tanken på Tone i lykketruse hun prøver å hente stemmer fra, for oss andre er jo hennes truser ikke serlig spennende. Jeg har også truse på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, er enig. Men nå er jo Tone guttegal, så er vel guttenes oppmerksomhet hun vil ha når hun snakker om lykketrusene sine.

Skrevet

janteloven er en fin ting, dere......

Skrevet

Så typisk at noen må gnåle om janteloven.

Skrevet

Jeg blir også litt smådårlig av den deigingen hennes forann kameraet. Om det er fordi jeg er misunnelig er ikke så umulig. Hun er jo veldig vakker

Skrevet

Janteloven fyller vel Tone stort sett alle punktene selv.

Skrevet

Ja, hun er vakker, men det er det mange som er. Jeg sitter hjemme i sofaen og vrir meg av flauhet, hver gang hun snakker foran kameraet. Alle flørtete uttrykkene i ansiktet, latterlige stillingen med tungen. Hadde hun enda oppført seg normalt, men hun skal liksom prøve å oppnå noe hele tiden.

Skrevet

Om Tone gjør ditt eller datt spiller egentlig ikke så stor rolle. Det er jo vi (folket) som slipper henne til.

Blader styres av opplagstall (og det er det vi som bestemmer/kjøper). TV styres av seertall og det er det også vi som bestemmer.

Skrevet

Og det er vel forsåvidt journalistene som stiller spørsmålene.. Tone styrer vel ikke hele samtalen. "hmmm, nå vil jeg snakke om trusene mine.."

Skrevet

Noen må jo spille på sex, siden de har funnet ut at det er det eneste de kan spille på, omtrent, for å få oppmerksomhet.

Skrevet

Hun er nydelig og hun vet det selv. Hun er mange menns drømmedame. Hun er jo perfekt og kunne blitt supermodell.

Blir litt mye Tone ja, men slik er media. De elsker perfekte jenter.

Skrevet

Det er IKKE jantelov i mitt tilfelle i hvert fall. Jeg syns jenta er kjempevakker på mange måter, men skulle ønske hun kunne finne noe annet enn trusene å spille på.. Hun gjør seg mindre enn hun er, hvis noen skjønner hva jeg mener.

Skrevet

En perfekt jente er da ikke en jente som ser perfekt ut, anonym 16:34.

Hva er "perfekt"? Fint utseende?

Jeg synes ikke perfekt ligger under kategorien å se fin ut. Har dessuten sett penere damer enn henne. Hun er ikke den peneste dama jeg har sett. Og mange ser penere ut om man kliner til med make up.

Jeg synes naturlige damer, som oser sjarm og koselighet er mye mere attraktive enn henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...