Gå til innhold

Hijab i politiet.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke vært her på lenge, så mulig dette er et "ferdig" tema her inne. Men allikevel lurer jeg på hva dibberne mener om saken? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i mot alle typer religiøse plagg hos slike myndighetspersoner. de bør fremstå som nøytrale. deres religion, politisketilhørighet osv bør være en personlig sak.

Skrevet

Jeg er i mot. Litt sansen for det Marit Nybakk mente og henger meg på hennes mening. Dessuten, som jeg skrev på krangle. Hvis demonstrantene ved den israelske ambassade skulle avhøres av politimenn i kalott hadde vel ikke det vært så heldig heller. Uniform er uniform. Den skal ikke utvannes.

Skrevet

Jeg er fortsatt mot, men gremmes over at det gjør meg til meningsfelle av de som argumenterer med at "de må jo tilpasse seg oss ellers kan de bare pakke seg hjem igjen, altså."

Skrevet

Hi, hi, hi! :-) Det er vel noen som er litt mer nyansert enn som så, pila!

Skrevet

Ja, for all del. Og jeg synes debatten har vært preget av nyansemangler på begge sider av skyttergravene. Men det er fortsatt litt flaut å slås i hartkorn med de verste brunskjortene, selv om vi kommer til lik konklusjon men med ulik argumentasjon. =)

Skrevet

Også imot.

Av den grunn at de bør forholde seg nøytrale. De er ikke ute på oppdrag av personlige annliggende, men representerer en felles og offentlighet som gjør at de bør forholde seg nøytrale!

Dessuten, synes jeg det var et godt poeng det med at man idag får hijaber i alle kunstens farger og duppeditter, det som i utg.pkt er et sjal for å skjerme kvinnens hud og skjønnhet.

 

Nei, jeg synes det blir feil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...