solstråle69 Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Har ikke vært her på lenge, så mulig dette er et "ferdig" tema her inne. Men allikevel lurer jeg på hva dibberne mener om saken? :-)
ApriIbaby Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Jeg er i mot alle typer religiøse plagg hos slike myndighetspersoner. de bør fremstå som nøytrale. deres religion, politisketilhørighet osv bør være en personlig sak.
prekæs Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 Jeg er i mot. Litt sansen for det Marit Nybakk mente og henger meg på hennes mening. Dessuten, som jeg skrev på krangle. Hvis demonstrantene ved den israelske ambassade skulle avhøres av politimenn i kalott hadde vel ikke det vært så heldig heller. Uniform er uniform. Den skal ikke utvannes.
Gjest -<<- Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 Jeg er fortsatt mot, men gremmes over at det gjør meg til meningsfelle av de som argumenterer med at "de må jo tilpasse seg oss ellers kan de bare pakke seg hjem igjen, altså."
solstråle69 Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 22. februar 2009 Hi, hi, hi! :-) Det er vel noen som er litt mer nyansert enn som så, pila!
Gjest -<<- Skrevet 22. februar 2009 #6 Skrevet 22. februar 2009 Ja, for all del. Og jeg synes debatten har vært preget av nyansemangler på begge sider av skyttergravene. Men det er fortsatt litt flaut å slås i hartkorn med de verste brunskjortene, selv om vi kommer til lik konklusjon men med ulik argumentasjon. =)
Twintipp og himmelblå Skrevet 22. februar 2009 #7 Skrevet 22. februar 2009 Også imot. Av den grunn at de bør forholde seg nøytrale. De er ikke ute på oppdrag av personlige annliggende, men representerer en felles og offentlighet som gjør at de bør forholde seg nøytrale! Dessuten, synes jeg det var et godt poeng det med at man idag får hijaber i alle kunstens farger og duppeditter, det som i utg.pkt er et sjal for å skjerme kvinnens hud og skjønnhet. Nei, jeg synes det blir feil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå