*lykkelig mamma* Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Har kommet til uke 10+5 Da jeg tørket meg etter do besøk i går kveld kom det bittelitt blod på papiret. Men ikke kommet noe mere siden. Har ikke vondt eller noe. Kun at jeg kjenner livmora vokser noe jeg har gjort mye i det siste. Kan dette være begynnelsen på en SA? Kan kegge til at jeg så hjerte slå i uke 8+6
Malin-mor Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Slike småblødninger er ikke uvanlig og trenger ikke bety at noe er galt. Som du sier vokser det mye nå og det kan kanskje være årsaken.Jeg krysser fingrene for deg og ønsker deg lykke til videre...
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 så lenge du ikke blør mer eller har vondt er det nok ingen fare. slike små blødninger kan indikere ma, men man kan også ha ma uten å blø i det hele tatt, og man kan blø uten at det trenger å være noe galt, det er faktisk gangske vanlig. da jeg hadde ma hadde jeg bare litt brunlig utflod som gikk over 3-4 dager, og litt mer vondt i magen en det jeg pleide å ha. men jeg har også opplevd det samme i dette svangerskapet og har sett bankende hjerte etter det. hadde også et par små bløninger i mitt første svangerskap og det gikk helt fint, jenta er 3 år. min erfaring er at små bløninger kan gå galt-og at det kan gå helt fint. er du bekymret så ta kontakt med legen, så kan du kanskje få målt hcg eller fått en ul bare for sikkerhets skyld. lykke til!
*lykkelig mamma* Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2009 Huff blir så engstelig.Har en litt verkende følelse i korsryggen. Men ikke blødd noe mer enn den ene gangen jeg tørket meg. Å det var veldig lite. Bittelitt lyserosa bare. Det må jo være positivt eller? Men lurer på om jeg ringer legen likevel i morgen. Blir jo helt smårar over å gå å fundere på om noe er galt eller ikke.
MissDolly-tobarnsmor Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 Hei Tobarnsmamma+spire Jeg har hadde småblødninger i mitt første svangerskap og også i dette (er i 7.uke bare da..) og da har det kun vært litt når jeg har tørket meg og enten rosa aktig eller brunaktig...Dette er noe veldig mange har! Siden jeg har det denne gangen også, skal jeg på en tidlig ul, men må innrømme at jeg ikke er bekymret.... Jeg har mistet en gang, og da strømmet det ut friskt rødt blod... Jeg syns ikke det høres ut som du trenger være bekymret:-) men det er jo lett å si... Be om en tidlig ul, så blir du beroliget.. Lykke til:-)
*lykkelig mamma* Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #6 Skrevet 22. februar 2009 Tusen takk for fint svar. Var på ul i uke8+6. Da var alt kjempefint. Skal på ny ul 10.mars. Men syns det er lenge til nå. Får vel bare prøve å roe meg ned litt så lenge det ikke har kommet mer på papiret å jeg ikke har vondt.
*lykkelig mamma* Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #7 Skrevet 23. februar 2009 Jeg har ikke hatt snev av mere blod på papiret etter lørdag kveld. Hadde dere kontaktet lege nå da eller bare sett an å ventet til ul 10.mars?
tjorven- nr 3 Skrevet 23. februar 2009 #8 Skrevet 23. februar 2009 Hvis du ikke blør mere kan du like godt vente til 10. mars. de kan uansett ikke gjøre noe med det. Jeg hadde småblødninger hver dag i 3 uker ( fra uke 10 ) da jeg mistet. ( mistet uke 13+3) enkelte dager kun litt brunt på papiret. men desverre så er det ingen ting å gjøre for å stoppe blødningene. Vet hvordan du har det nå! Forferdelig!! Håper du slipper å blø mere og at alt er supert 10. mars!!! kan også fortelle at i mitt 1. svangerskap hadde jeg mensen de 3 første mnd...så var 3 mnd da jeg oppdaget jeg var gravid =) Så blødning trenger ikke være farlig!! Masse lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå