Gå til innhold

hmmmmm,,,tror den der proppen driver å går... :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ihvertfall noe veldig ekle seige greier som kommer ut ,,, det ser jo ikk ut som noen propp da,men det kan vel komme litt og litt??? er dette tegn på at det kan skje noe snart eller er det ikke det? hvorfor går den? det murrer i ryggen også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg kom alt på en gang, litt blodig slimete greie sist.. den gikk på kvelden før jeg la meg og 3 timer etterpå gikk vannet. Men har høst hos mange at det kan ta uker selv om den har gått..

Skrevet

gikk 2 uker fra den gikk til jeg fødde, og murringer i ryggen hadde jeg også hele tiden de siste ukene. du har jo ikke termin før 11 mars?:)

Skrevet

ja, jeg har termin11 mars det er 17 dager til, og det er jo ikke så lenge det egentlig,,, siden du skriver jeg ikke har termin før,,,11. man kan jo like gjerne få 2uker før som etter,,,, jeg håper på før for jeg er nesten sengeliggende og veldig sliten.

Skrevet

Hos meg har slimproppen gått litt etter litt i 4 uker! Var litt blod i det første som kom, men så etterpå bare gulaktig slim... Vet ikke om det kom en ny propp eller hva jeg! Ikke er jeg noen ekspert heller, så gudene vet om det faktisk var proppen....eller noe annet rart ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...