Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge har barna sovet på deres rom?

Ingvild er snart ett år og vi vurderer å flytte henne inn på eget rom snart. Hun ligger i sin egen seng hele natta.

Noen erfaringer på hvordan det har gått når dere har flytta over barnet? Hører dere godt om barnet våkner om natta?

Hvordan sover deres ett åringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår ble flyttet over på eget rom i 6-7 mnd alder, han sov så dårlig inne på vårt rom. Sov mye bedre da han kom over på eget rom. For oss gikk det ganske smertefritt å flytt over, var nok mest mor som sov urolig de første nettene :-/

Har babycallen over sengen hans og en mottaker inne hos oss, men rommene er veggigvegg så vi hører ham om calleren ikke hadde stått på ôg.

Nå sover han 1-2 lurer på dagen, tilsammen ca 2 timer, og han legges kl 7. Han har gjerne et par små våkenperioder i løpet av kvelden før han sovner helt og da sover han til 6.30-7.30 om morgenen.

Skrevet

da guttungen var 3 mnd orket jeg ikke mere..hadde ikke da sovet på 3 mnd pga var på lyder.

Det har gått kjempe fint og han sover godt.

jeg hører han men det er fordi jeg har babycall i tilegg til at han ligger i rommet ved siden av.

Han sover i 12 timer i strekk.

Legger han kl 19.00 og våkner han når jeg våkner.Han har et godt sovehjerte:=)

Skrevet

Hmm...kanskje jeg bare skal legge henne inn på eget rom først som sist. Er bare litt redd for at det blir for mye nytt. Barnehagestart og eget rom på samme uke? Hva tenker dere?

Skrevet

Hva med å se an et par dager hvordan hun tilvenner seg barnehagen? Ellers kan det jo være et godt tidspunkt å legge henne på eget rom, fordi hun blir så sliten av barnehagen at hun sovner fortere og bedre og ikke enser i like stor grad forandringen.

Lykke til :)

Skrevet

Takk :) Flere med innspill og erfaringer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...