Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Til barna mine. Er kun hun eldste som betyr noe. Hun får dyrere gaver enn de andre,og enast hun han har på besøk. De andre får ikke så mye oppmerksomhet. Minsten er 5 mnd,og han har ikke holdt henne en eneste gang. Syns dette er irriterende og sårt! Har selv vokst opp med forsjelsbehandling. Blir så sint!! Måtte bare få det ut!!
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Unnskyld, men nå i disse merkelige tider. Sjekk ut at det ikke er en grunn til at han favorieserer henne... Men kan jo hende det har med at eldste er enklere å ha med å gjøre enda, at det går han å prate med henne og leke med henne... Når eldste var så liten, var det bare henne, så skulle han kose med barnebarnet var det bare henne, om du skjønner, selv om hun bare var så lita... Uhm, dårlig å forklare meg ja:(
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 Får håpe det handler om at den minste er baby og han ikke vet helt hvordan han skal stelle babyer. Eldstemann er nok enklere for bestefar. Det skjønner jeg.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 Ja det skjønner jeg jo.men har 2 andre barn og,vil knapt ha de i fanget. Er kun hun eldste. Han vil kun ha besøk når jeg har bare eldste hjemme. HI
Gjest Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 Jeg har også vokst opp med forskjellbehandling av min bestefar, jeg var favoritten og brodern var drit. Idag tåler jeg ikke tryne på ham en gang, selv om han var stortsett bare snill og go mot meg klarer jeg aldri og tilgi ham for måten han behandlet min bror:( Har du snakket med din far? Jeg vet i hvertfall at jeg har sagt til min far at han skal aldri bli som bestefar, han skal behandle alle barna (når har jo jeg bare en enda da^^) likt om jeg så må dra ham etter øra for å få det til. Pappa er nok ikke som sin far, han har alltid sagt at uansett hva som skjer her i verden skal han være der for alle barna sine og alle barnebarna sine, for han nekter og bli som sin far. Jeg vet ikke hvor mange barn du har jeg HI? Skjønner faktisk godt at du blir litt lei deg, han kunne faktisk kosta på seg å holdt litt på minstemann, selv om små babyer kan virke litt skremmende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå