mor.monsen Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Snuppa begynte i barnehage på mandag, og har etter det begynt å våkna klokka 5 om morgenen for å få pupp. Noen ganger sovner hun igjen etterpå, men sover da ikke lengre enn til 6-7. Hun sover 2 ganger i løpet av dagen. ca. 3 timer etter hun våknet og ca 3 timer etter hun våknet fra første dupp. Hun er kjempetrøtt før hver dupp og skikkelig trøtt på kvelden. Hun blir lagt i 18.30-19 tiden. Hva kan jeg gjøre for å få henne til å sove sammenhengende til 6:30-7?
Gjest Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Slik var min også en stund etter at han begynte i bhg. Mange nye inntrykk og det med ammingen tror jeg dreier seg om at barnet vil ta tilbake mammaen sin litt. Det gikk over av seg selv til oss. Hvor gammel er hun? Kanskje prøve å få til en litt lengre sammenhengende dupp istedet??
mor.monsen Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2009 Hun blir 1 år 6.mars. Så hun er liten ennå. Hun har fått pupp fast morgen og kveld lenge nå. Vurderer å snart kutte ut morgen puppen for det kjennes ut som om puppa er tomme på morgenen, og da er det så ekkelt å amme. Håper det går over snart, regner med at det går automatisk over til en dupp etterhvert som om hun blir vant til barnehagerytmen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå