❤Trallalaa&lillepus❤ Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Jeg skjønner ikke det med noen av dere her. Siden dere ikke liker en type mat, så får ikke barna deres smake det eller? Trodde jo de fleste ville ha unger som ikke er kresne i matveien da, og liker det meste. Jeg er ikke så glad i leverpostei jeg, men jeg håper da sønnen min vil elske det.
prekæs Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Mener det er litt "fjortis" å ikke kunne spise vanlig mat. Man kan venne seg til å spise det meste. Jeg mener. Taco mener jeg er drittmat, men spiser det om jeg blir servert.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 Bare hyggelig å smake på nye ting. Styrer unna det jeg vet magen reagerer på, som veldig sterkt krydret mat, ellers er jeg ganske åpen. Og vil selvfølgelig at datteren min skal prøve forskjellige mattyper og selv finne ut hva hun liker og ikke liker.
Gjest Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 Han kan spise det hun vil, så lenge hun holder fingrene vekk fra godteriet mitt..
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 Så når jeg ikke fikser fiskepudding, eller annen fiskefarsemat for den saks skyld, og ingen andre i familien av de som har smakt det savner det på noen måte, så skal jeg lage det sånn at 3åringen kan få det? Åffer det?
Gjest Skrevet 22. februar 2009 #6 Skrevet 22. februar 2009 Nei, det er det da ikke noe poeng i... men 3åringen kan spise det når han er på besøk hos noen som serverer det. Og hvis det skulle vise seg at fiskepudding er ynglingsmaten til 3åringen så kan du vel lage det en gang i ny og ne.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. februar 2009 #7 Skrevet 22. februar 2009 Hun får fiskepudding hos bestemor og bestefar og hun liker det. Ser ikke problemet. Ellers spiser hun det meste, og det gjør vel i grunn vi voksne også. Gubben liker ikke klubb(raspeball) og jeg liker ikke fiskepudding og fiskekaker, men det er det eneste jeg kommer på.
Figa Skrevet 22. februar 2009 #8 Skrevet 22. februar 2009 Er det noen som nekter barna sine å spise mat de selv ikke liker da?
Trollet&lilletrollet08 Skrevet 27. februar 2009 #9 Skrevet 27. februar 2009 Jeg er kresen til tusen og mener at med alle de valgmulighetene som finnes i verden,gidder jeg ikke spise noe jeg ikke liker. Men jenta mi får smake på alt fordet. Vi har da ikke lik smak,så hun liker selvfølgelig mat jeg ikke liker og omvendt. Brekker meg nesten når jeg gir henne fisk,men hun elsker det jo:) Hadde aldri funnet på å ikke gi henne det fordi JEG ikke liker det! Det blir for dumt assa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå