Stoltest Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Kan dette være farlig for fosteret? Syns jeg kjenner lite liv nå etter at jeg ble kvalm, kan jo bare være tilfeldig, men bekymret for at noe kan være galt med baby.. Noen som har erfaringer?
lchristin-nydelig tulle Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 det sies å være normalt ar man er kvalm og kaster opp rundt den tiden. gjorde jeg å. ikke no farlig så sant det er grunnen da. jeg hadde omgangssyken rundt uke 3? det gikk fint m babyen. dem tåler masse. dem får det dem trenger..det er verre m oss som bærer dem..det er vi som først blir syk. så det er nok bare et tegn på at du nærmer deg slutten.
tullemor_til_snart_4 Skrevet 22. februar 2009 #3 Skrevet 22. februar 2009 Det er ikke farlig. Men om du hovner opp i kroppen eller får vondt i hodet og har feber i tillegg, så skal du kontakte lege for da kan det være svangerskapsforgiftning. Mest sannsynlig bare et tegn på at det nærmer seg slutten, eller omgangsyka som fremdeles går rundt....
Stoltest Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 22. februar 2009 Tror det må være omgangssyke, for spyr i ett, i tillegg til at det kommer andre veien nå også.. :/ Helt forferdelig vondt, men forhåentligvis ikke farlig for baby!
74skytte Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 Jeg brekker meg og spyr en del nå. Har gjort det de siste ukene. Morgen og kveld. Jeg er akkurat 37 uker i dag. Nevnte det for legen på mandag, men det var ikke noe farlig.
lchristin-nydelig tulle Skrevet 22. februar 2009 #6 Skrevet 22. februar 2009 om det kommer i ett så bare pass på veske!!! drikk masse vann,og gjerne farris og eplejuice eller no. det hjelper,gjorde iallefall det når jeg hadde omgangssyken. om det ikke gir seg så ring føden for sikkerhets skyld!!
Vestlandsspire Skrevet 22. februar 2009 #7 Skrevet 22. februar 2009 ei venninne av meg måtte ta hasteKS begge gangene, pga vondt i hode og brekninger, det var visst tegn på noe akutt morkakegreier... eg var ikke klar over dette, så eg kommer hvertfall til å huske på dette fremover!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå