Amanter<3 1+venter tvillinger Skrevet 22. februar 2009 #1 Skrevet 22. februar 2009 Litt tidlig å tenke på dette ennå kanskje, men med meg i kveldsjobb og mannen i turnus er dette noe vi tenker på.. noen som vet noe om barnehager som er åpne på kvelden? evt dagmammer som har fleksitid?
Sweet Georgia Brown Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Söker efter det samma i Oslo.. Har inte hittat nån ännu. Det känns lite kjipt att inte veta om det finns och om jag då måste byta jobb. Med 500.000 i studielån är inte det bara bara att hitta nåt som är ganska välbetalt och relevant i förhållande till utbildningen... Sambo har samma jobb som mej, dvs. också samma arbets tider. Men det ska väl gå på ett vis. Hoppas du hittar nåt.
Amanter<3 1+venter tvillinger Skrevet 22. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 22. februar 2009 Av og til virker det som at hele verden er bygget opp rundt at alle jobber 8-16, men sånn er det jo ikke... Håper vi finner på noe lurt. Jeg har ikke noe lyst til å bytte jobb, jeg har nemlig drømmejobben akkurat nå...
Amanter<3 1+venter tvillinger Skrevet 23. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2009 Dytter litt her jeg..
mamma til fire små Skrevet 23. februar 2009 #5 Skrevet 23. februar 2009 studentene har en barnehage som er kveldsåpen. kanskje melde deg på skole bare for å benytte deg av det? vet ikke akkurat når de er åpen, men tror det ihvertfall er 2-3 kvelder i uka og lørdager. koster visst 20 kr timen. var ei som nevnte det for meg. vi har også det samme problemet med at begge jobber i turnus. men tviler på at bhg er åpen til 23 på kvelden, som vi har behov for. vi drev og byttet vakter og styrte på med førtemann, men så ble jeg sykemeldt pga ny graviditet og nå er jeg gravid igjen før permisjon er over. tør ikke tenke på hva vi gjør om to år. pappa passet elias de få kveldene det ble krise, men tviler på at han passer 3 småttiser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå