Gå til innhold

hvor dyr sminke kjøper dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

fått helt dilla på alt fra dior jeg,og det er rimelig dyrt..

hvor mye legger dere i sminke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper alt på H&M, Cubus og lignende butikker, varierer mellom Maybelline, Loreal og de andre merkene de har der.

Skrevet

Bruker bare dior, lancome, biotherm og clinique. Jobbet på parfymeri ved siden av skolen da jeg var yngre og da ble jeg ganske kresen..

Skrevet

Kjøper litt forskjellige merker. Veldig glad i mineralsminke, og det er jo ganske dyrt. Bruker id minerals. Ellers har jeg mye fra chanel, dior og biotherm. Bruker nok et par tusen i året på sminke.

Gjest Sauen venter jente nummer 2 =)
Skrevet

Bruker for det meste dior og chanel nå, har funnet ut at kvaliteten har mye å si på sminke=) Men bruker også litt loreal og maybelline.

Skrevet

Kjøper Chanel, Dior, Clinique, Lancome o.l. Det blir kanskje ca 3000kr i året i sminke.

Skrevet

Kjøper dyr maskara og foundation. Ellers merker som Loreal og Max Factor som er billigere på leppestift og øyenskygge.

Skrevet

Kjøper på Body shop. Vet ikke om det er dyrt eller billig i forhold til andre merker. Men det er vel iallefall ikke det dyreste. Nå kjøper jeg ikke så ofte ny sminke da... :-)

Skrevet

etter å ha oppdaget den fantastiske nettauksjon-verdenen qxl og ebay har jeg begynt å kjøpe dyrere merker. i.d. bare minerals foundation, som koster 4-500 kr på parfymerier/hudpleiesalonger får jeg kjøpt på nettauksjon til 100-250 kr. og så må jeg ha dior rouge :) jeg bruker lite sminke til vanlig, men det er de to pluss mascara og øyenbrynsblyant jeg bruker. mascaraen er fra L'oreal, som jeg sverget til før, men neste mascara blir dior show :) øyenbrynsblyanten er fra HM, den er det ikke så nøye med :)

Skrevet

Jeg er avhengig av MAC. Men det er jo ikke så ille dyrt.

For mascara har jeg brukt Loreal's Volumunus (skrives slik?) siden 1992. Sverger til den! og den er jo rimelig.

Skrevet

Jeg kjøper foundation og mascara fra L`oreal ( 120,- ca), ellers er det meste fra HM o.l.

Har hatt dyr sminke, synes ikke det er nevneverdig bedre jeg. ID sminke har jeg også liggende, det var helt bortkastet.

Eneste dyre gode erfaringen jeg har er kanebo pudderet, det er verdt sine kroner.

Skrevet

Jeg bruker en ting sånn til vanlig og det er eyeliner/kajal under øyet. Den kjøper jeg det ene stedet de har den fargen jeg vil. Da koster den vel 70 kr da.

Dekkstift og pudder bruker jeg ved behov. Dekkstiften er fra dr.hauscka (eller hva det heter). Pudderet er fra Clinuiqe.

Skrevet

Kjøper det jeg har lyst på! Er ganske 'kresen' når det gjelder sminke.

Går mye i chanel, dior, rubinstein, lancome, guerlain, id, osv.. Og max factor mascara av disse billige merkene. Synes den er kjempegod. Både masterpiece og den nye falsh lash effect!

Skrevet

Jeg bruker kun i.d, finnes ikke bedre. Har alt derfra untatt mascara, der er d loreal sin gullmascara jeg bruker, Har brukt den siden jeg var 15:) Ellers foundation, pudder, rouge, solpudder, øyeskygger, lipglosser ja d alt er ellers i.d.

Så er jeg også hudpleier og vi fører d på salongen så er jo billigere for meg å handle d da.

Skrevet

Bruker egentlig bare mascara, eyeliner og lip gloss, og bruker da mest Lancôme, Dior, H. Rubenstein osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...