Gå til innhold

Steike så fin sangen til Alexander er.. Han må jo bare vinne MGP!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså den internasjonale =)

Sitter å hører på den på youtube nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare synd at han ikke er spes flink til å synge.

Skrevet

Kanskje han kan vinne av de vesteuropeiske, men de østeuropeiske stemmer jo bare på hverandre og får garantet de øverste plassene.

Skrevet

Kanskje han har en fordel av at han egentlig er russisk - snakker russisk også. Får sikkert litt pr der borte på det. Finalen er jo i Moskva.

Skrevet

er så glad han vant, sangen er vakker og pperfekt fremført. gutten var nydelig. en perfekt sammensetning

Skrevet

Hm.. jeg syns ikke han var spesielt fin, minnet meg mest om en eventyrfigur. Men vi liker jo ulike ting. :)

Skrevet

Likte sangen kjempegodt. Nydelig sang og sjarmerende gutter alle 4.ink.frikar : )

Skrevet

Jeg elsker sangen, knallbra sang fra en utrolig sjarmerende fyr! Dett må bli bra!!! :)

Skrevet

Tydelig at smaken er forskjellig, jeg synes den overhodet ikke er fin. :-) Har hørt den mange ganger nå, men den har allikevel ikke "festa seg". Tror på jumboplass. :-)

Skrevet

Sangen er ikke sånn spesielt fin, sån balladefin, men den er tøff, full av energi, Alexander synger helt ok (påstår man at han ikke kan synge er man tonedøv sjøl), han har skrevet sangen selv og det teller masse!!

Det er en flott blanding av pop, folkemusikk, hint av det gamle russiske og dette sammen kommer til å slå an internasjonalt! Jeg setter pengene mine på Alexander i Moskva i år!

Skrevet

Han er ikke flink til å synge, helt middels. Og jeg er overhodet ikke tonedøv.

Skrevet

Bra og fengende sang, pen gutt og god framføring, joda, jeg tror vi har god sjangs i år!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...