Gå til innhold

Har dere nogenlunde like mye utdannelse som den dere bor sammen med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en Master, og tror jeg stopper nå fordi jeg vil begynne å jobbe. Har etter mange år blitt litt lei studielivet.

Samboeren min, han sluttet vel mer eller mindre på skolen etter ungdomsskolen og begynte å jobbe med sin far. Han er nå selvstendig næringsdrivende og trives i sin gode jobb.

Han tjener godt over 2 mill i året, mens jeg som har gått åtte år lengre på skole kommer til å tjene 1/4 av hans inntekt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men jeg har tenkt å få mer. Han har ikke det.

Skrevet

Mannen min har høyskoleutdanning og tjener 700 000,

Jeg har ikke og tjener 500 000.

Skrevet

Nei. Han har fagbrev, jeg har fem års universitet/høyskoleutdanning. Han tjener likevel mye mer enn meg.

Skrevet

Vi har ganske så likt antall år på høgskole/universitet ja.

Skrevet

Innlegg jeg mener er kjedelige, de orker jeg ikke bruke tid på å svare på.

Tyder vel bare på at du må ha et ufattelig kjedelig liv som bruker tid på kjedelige innlegg.

Skrevet

Du som tjener 500 000 uten utdannelse.Hva jobber du som? Nysgjerrig:P

Skrevet

Jeg har bachelor, han har fagbrev + noe tillegg, div kurs og gått på private skoler innen data og design... altså datadesign hehe.

Skrevet

Jeg jobber deltid, derfor er det han som tjener best av oss:)

Skrevet

Nei, jeg har en bachelor, han har 2 år på videregående og har enda ikke tatt fagbrev som mekaniker. Blir vel gjort med tid og stunder.

Skrevet

Vi har begge mastergrad. Han er 5 år eldre og tjener 150.000 mer enn meg. Jobber begge i staten.

Skrevet

Jeg har fagbrev. Så jeg har utdannelse bare ikke høyskoleutdanning.

Skrevet

Hun har 3 år i barnehage, jeg har heldigvis litt mer.

Skrevet

Vi ligger ca likt ja, begge har master og nå har jeg akkurat fått meg en doktorgradsstilling. Men tipper sambo også får det snart. Har ca samme lønn.

Skrevet

Min mann har master og jeg holder på med en bachelor, blir kanskje en master når jeg blir voksen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...