ringading Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Termin i slutten av april, og jeg aner ikke hva jeg burde ha i vogna på denne årstida. Dyne? Vognpose? I så tilfelle hvilken? Noen som har gode forslag?
Mamma Mim Skrevet 22. februar 2009 #2 Skrevet 22. februar 2009 Fikk førstemann 30.04.06. Da brukte vi dundyne i vogna. Var vår, varmt og fint ute så det passet best. Hadde også et strikket, stort babyteppe rundt babyen også lå han på lammeskinn. Så det var lunt og godt i vogna. Fikk Voksipose i gave til fødselen, men denne ble ikke brukt før til høsten igjen..
cec26 Skrevet 22. februar 2009 #4 Skrevet 22. februar 2009 Du trenger ikke noen tjykk pose i hvertfall. jeg har en sånn ertepose, de er jo ikke så tykke... men det holder lang med en dyne og et godt ullpledd på de kaldste dagene....
wilma<3 Skrevet 22. februar 2009 #5 Skrevet 22. februar 2009 Ville ihvertfall kjøpt et lammeskinn uansett, d regulerer varmen og er godt og ligge på for babyen. Ellers holder d nok me dyne over og om d er ekstra kaldt en dag kan man ha på ull;o)
wirre;o) Skrevet 22. februar 2009 #6 Skrevet 22. februar 2009 Lillewirre ble født i februar, vi hadde ett godt lammeskinn til henne i bunnen av vognen. Tekniskdyne ( eller hva det nå heter når det ikke er dun) og Røros-pledd til å tulle rundt. Ettersom våren nærmet seg ble pleddet fjernet og kun dyne brukt. Når sommeren nærmet segble lammeskinnet fjernet også.
erteposen + 4 Skrevet 22. februar 2009 #7 Skrevet 22. februar 2009 Kommer jo litt an på hvor du bor. Jeg vil tro at det er nok med et skinn å ligge på, en dundyne og et vognteppe/ullteppe over. Jeg brukte skinnpose til min ut april, og la den på plass i oktober igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå