Gå til innhold

Tips til hva skal jeg ha i vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Termin i slutten av april, og jeg aner ikke hva jeg burde ha i vogna på denne årstida. Dyne? Vognpose? I så tilfelle hvilken? Noen som har gode forslag? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk førstemann 30.04.06. Da brukte vi dundyne i vogna. Var vår, varmt og fint ute så det passet best. Hadde også et strikket, stort babyteppe rundt babyen også lå han på lammeskinn. Så det var lunt og godt i vogna. Fikk Voksipose i gave til fødselen, men denne ble ikke brukt før til høsten igjen..

Skrevet

En baby kanskje? :-)

Skrevet

Du trenger ikke noen tjykk pose i hvertfall. jeg har en sånn ertepose, de er jo ikke så tykke... men det holder lang med en dyne og et godt ullpledd på de kaldste dagene....

Skrevet

Ville ihvertfall kjøpt et lammeskinn uansett, d regulerer varmen og er godt og ligge på for babyen. Ellers holder d nok me dyne over og om d er ekstra kaldt en dag kan man ha på ull;o)

Skrevet

Lillewirre ble født i februar, vi hadde ett godt lammeskinn til henne i bunnen av vognen. Tekniskdyne ( eller hva det nå heter når det ikke er dun) og Røros-pledd til å tulle rundt.

Ettersom våren nærmet seg ble pleddet fjernet og kun dyne brukt. Når sommeren nærmet segble lammeskinnet fjernet også.

Skrevet

Kommer jo litt an på hvor du bor. Jeg vil tro at det er nok med et skinn å ligge på, en dundyne og et vognteppe/ullteppe over. Jeg brukte skinnpose til min ut april, og la den på plass i oktober igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...