miapia Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 Nei, men vi flagger.... ikke på alle kongelige bursdager osv... men de mest vanlige.
~sjiraff~ Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Flagger alltid på min og min søsters, og nå også min sønns, bursdager. Men det hender vel at noen andre offentlige flaggdager går i glemmeboka.
Den heldige eier av ett barn Skrevet 21. februar 2009 #5 Skrevet 21. februar 2009 Flagger på 17. mai. Holder med den mener jeg. Ser ikke for meg at jeg tusler ut i hagen og henger opp flagget fordi Kronprinsesse Ingrid Alexandra fyller år:)
solstråle69 Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 Selvfølgelig. Det følger forpliktelser med å ha flaggstang.
Dronningen! Skrevet 21. februar 2009 #8 Skrevet 21. februar 2009 Enig med solstråle... og jeg har ikke flaggstang! Kan ikke tenke meg noe styggere enn flaggstenger uten flagg på ofentlige flaggdager...
Den heldige eier av ett barn Skrevet 21. februar 2009 #9 Skrevet 21. februar 2009 Flagger dere virkelig når alle de kongelig har bursdger også`? Da tipper jeg den heller ned på de offesielle flaggdagene og later som jeg maler den;)
Den heldige eier av ett barn Skrevet 21. februar 2009 #10 Skrevet 21. februar 2009 offentlige* dæ e litt seint
Dronningen! Skrevet 21. februar 2009 #11 Skrevet 21. februar 2009 Nyttårsdag 6. februar - Samisk Nasjonaldag 21.januar - HKH Prinsesse Ingrid Alexandras fødselsdag 21.februar - H.M. Kong Haralds V. fødselsdag Påskedagen (Bevegelig) 1. mai - Offentlig høytidsdag 8. mai - frigjøringsdagen 1945 17. mai - Grunnlovsdagen Pinsedag (Bevegelig) 7. juni - Unionsoppløsningen 1905 4. juli - H.M. Dronning Sonjas fødselsdag 20. juli - HKH Kronprins Haakons fødselsdag 29. juli, Olsok 19. august - HKH Kronprinsesse Mette - Marits fødselsdag 1. Juledag I tillegg skal det flagges på dager med stortingsvalg, eller når regjeringen av ulike årsaker bestemmer det. Utenom de offisielle flaggdagene er det vanlig å flagge på FN-dagen 24. oktober Her slenges balkonflagget ut i tide og utide... men alltid på disse dagene++++
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå