Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #1 Skrevet 21. februar 2009 Vår har 6,4 kvm (2mx3,2m), fikk kommentarer en dag her på at det var så lite... Er det helt unormalt å ha rom på den størrelsen???
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #3 Skrevet 21. februar 2009 Jeg syntes det var lite, men det spiller vel liten rolle hva jeg syntes så lenge dere får plass til det dere skal. Kommer jo også helt anpå om dere bor i en liten leilighet eller i et stort hus..
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 Våre tre barn har ca 6-10 kvm hver tenker jeg. Jeg synes også det er litt knapt, vi har et ganske stort hus. Men nå var det ikke jeg som tegna huset, så gjør det beste ut av det. Hvem har interesse av å kommentere sånt noe forresten...
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #5 Skrevet 21. februar 2009 Jeg hadde det da jeg var liten, og jeg har det nå Men mine barn har hver sitt på ca 17-18 kvm.
-MtG- Skrevet 21. februar 2009 #6 Skrevet 21. februar 2009 Lillegutt har 6 kvm:) Han har plass til sprinkelsengen, kommode, expedit-hylle og lekekjøkken. God nok plass til han. Når lillebror blir noen måneder gammel så bytter vi rom så gutta får rommet vårt som er ca. 15 kvm og vi presser senga vår inn på det lille rommet. Får akkurat plass:) 6 kvm er mer enn nok så lenge man ikke har stor seng der inne. Når han får stor-gutt-seng blir det nok ganske knapt.
-MtG- Skrevet 21. februar 2009 #9 Skrevet 21. februar 2009 Hehe, Joikaboll@. Soverommene deres er tilsammen større enn hele leiligheten vår:D
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #10 Skrevet 21. februar 2009 Ca 6-7 kvm. Synes ikke det er for lite.
Anonym bruker Skrevet 21. februar 2009 #11 Skrevet 21. februar 2009 Har to barn på 8-9 kvm. Jente og gutt, går så fint atte.... men det krever system. Alt må ha en plass. Ser ut som at de har sykt med leker da... dsiden det ikke er plass til noe i boden ;-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå